Látogatók

2018. július 23., hétfő

Oriflame rendelés



Jó nagy csomaggal érkeztem a mai bejegyzésben.



Az első dolog, ami újdonság volt a katalógusban és azonnal le is csaptam rá, az egy zselés sarok betét cipőbe. Elég fájós lábú vagyok, ha sokat kell mennem, így mindenféle zselés párnát beszereztem már cipőbe, a talp résztől kezdve a sarok feletti részig. Volt nekem egy olcsó sarok zselés betétem, de az már elhasználódott, úgyhogy nagyon jókor időzített az Oriflame. Könnyen tisztítható és tisztítás után újra teljesen jól tapad a cipő belsejéhez.


699.-



Nagyon szeretem az univerzális balzsamot. Sminkelésnél szoktam hidratálni az ajkaim vele, de a könyökömre is kenni szoktam belőle, mert jó puhává teszi. E vitamint és méhviaszt tartalmaz. Isteni áfonya illata van.



499.-



Fogyóban van a krémes állagú primerem, ezért után rendeltem. Különlegessége ennek, hogy ez egy pórus csökkentő sminkalap. Azonnal halványítja a pórusokat. E vitamint tartalmaz. Tartóssá teszi a sminket, párás időben is. Könnyen fel lehet vinni, gyorsan beszívódik.



1399.-



Imádom a Colourbox rúzsokat és szintén egy limitált kiadást szereztem be belőle. Szívecskés, csókos csomagolása van. Soft Crimson árnyalatban választottam. Ez ilyen nem túl erős piros.



799.-



Nagyon jól esik használni az ilyen arcpakolásokat, mint ez az uborkás. Nagyon jól hűsít és tényleg úgy érzem, mintha tisztítana. Felszabadultabbnak érzem utána a bőröm és tisztábbnak. Glicerint tartalmaz. Minden bőrtípusra használható.


449.-



Rendeltem egy arcápoló szettet, ami 3 termékből áll.

1499,-



Az első termék a szettből egy arcmaszk. Semmilyen információ nincs ráírva, se a hivatalos oldalon, csak annyi, hogy 10 percig kell hatni hagyni. Frissít vagy feltöltődést eredményez az arcbőrnek a nevéből következtetően. C vitamint tartalmaz. Krém állagú.


A következő a szettből egy frissítő arctisztító. C vitamint tartalmaz. Áttetsző, gél állagú arclemosó.



Az utolsó termék a szettből egy zselés arckrém. C vitamint tartalmaz. 






Rendeltem BB krémet, mikor elfogy az alapozóm, utána ezt használjam. Jobban szeretem a BB krémeket, természetesebbek. 30-as fényvédő faktort tartalmaz. Elfedi a bőrhibákat. Simává és hidratáltabbá teszi a bőrt.



1399.-



Szeretem kipróbálni az újdonságokat, mint ez az ajak alapozó vagy ajak alap. Fehér, zsírkréta szerű vége van, amivel fel kell kenni az ajkadra a semmilyen színű alapot. Mióta megvan, mindig használom rúzsok és szájfények alá is. Kicsit olyan balzsamom állagú, mint az ajakápolók. Shea-vajat tartalmaz. Élénkebbé és tartósabbá teszi a rúzst.


1199.-



Utolsóként rendeltem 2 db szappant. Mostanában oda lettem a szappanokért, már kész gyűjteményem van. Az egyik egy menta-málna, a másik eper-lime illatú.

349.-/db.



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...