Látogatók

2018. július 6., péntek

Névnap és születésnapi ajándékaim

Mivel nekem 1 nap választja el a névnapomat és a születésnapomat, ezért legtöbbször egyben kapom az ajándékokat, de valaki vesz külön is.



Az Öcsémtől kaptam egy új irodai széket vagy forgós szék, ki hogy nevezi. Ami volt, az legalább 10 éves darab és kikopott, felszakadt a műbőr rajta, szóval megviselt volt. Az új székem sokkal nagyobb és kényelmesebb. Nem csak bőr, hanem anyag is található rajta, így nem izzadok oda nyáron a bőrhöz, mivel az ülő része és a háttámla része egy darabon lilás bevonatú lyukacsos szövet. Színe miatt lányos/nőies, egy lila vagy rózsaszín szobába nagyon jól passzol. Nekem lila (nőszirom) színű szobám van. Karfája állítható, ugyanúgy a dönthetősége is. Nagyon könnyen gurul. 




A Páromtól névnapomra kaptam rózsákat, szíves bonbon csokit és az idei nyár álom papucsát megkaptam, ami egy Rihanna alkotta Fenty papucs replikája. Ez is nagyon kényelmes és nagyon cuki a selyem masni a tetején.





Páromtól születésnapomra a legnagyobb ajándékot kaptam, amit valaha életemben kaphattam. Méghozzá egy autó. 96'-os Fiat Brava. Gyönyörű piros, jó állapotú, nőies kocsi. Nagyon örültem neki. Már rutinosan száguldok vele az utakon.





Keresztlányomtól egy csokor rózsát kaptam. 🌹




Nagynénéméktől egy hal formájú üveg tálat és egy jénai üveg edényt kaptam.





Keresztanyáméktól falmatricát kaptam az új házba és Raffaellot.





Kereszttesóm anyukájától Belga kagylós csokit kaptam, amit imádok, szerintem a világ legfinomabb csokija.




Kaptam táblás csokikat is, az egyiket kedves kolleganőm és barátnőmtől.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...