Látogatók

2018. július 4., szerda

Havi vásárlás

Mivel bő egy hónapig nem tudtam blogolni, így összegyűlt egy jó pár dolog, amit 2 hónap alatt vásároltam.

Kipróbáltam a Haribó bogyós gumicukorját. Annyira nem volt jó, mint amire számítottam. Az olcsóbb márkájú sokkal jobban ízlik ebbe a szedres változatban.



Tortát készítettem és ahhoz vettem a zselatint. A töltelékbe kellett felhasználnom.


Mivel egyre kevésbé jutok hozzá a kedvenc kávémhoz, rászokom a Mokate-ra. Végülis nem olyan rossz.


Természetesen meg kellett vennem az InStyle-al egybe csomagolt Joy-t is. A Joy egyébként sem maradhat el egyik hónapba sem.





Szeretem a munkahelyemre ezt a baba vizet vinni.





Ezt a kisebb, 80 db-os zsebkendőt szoktam bevinni a munkahelyemre. Kényelmesebben elfér a táskámba.




Szerelmemnek vettem születésnapjára ezt a kis majmot.




Időnként sikerül beszereznem a kedvenc kávémat a 100 ft-os boltból.




Vettem egy csomag vattapamacsot, de rájöttem, hogy ezt a fajtát nemigazán szeretem.




Szintén egy zselatin sütéshez kellett.




A munkás cipőmbe meg vagyok elégedve ezzel a sport betéttel. Persze nem a legjobb talpbetét, de puhább lesz tőle a viselet. Ez a második, hogy ezt megvásároltam.




Mindig kell itthon legyen zacskós leves vagy gyors leves, ha megéhezünk valamire, de nem tudjuk mit ennénk, ez egy egyszerű és gyors megoldás rá.




Munkahelyre vettem ezt a lila, virágos jegyzettömböt.




A kávét szoktam édesítővel inni, ha vendégek jönnek és valaki még azzal szereti, jól jön, ha van itthon.




Cicánk reggelire tápot szokott kapni, amit be szokott osztani magának vacsoráig. Most ezt a marhahúsosat vettük neki.




Szeretjük a különféle vagdaltakat reggelire és vacsorára egyaránt.




Szerelmem születésnapjára vettem ezt a pici dobozos, 1 szemes bonbont.





Vettem egy vonalzót itthonra, attól függetlenül, hogy nem járunk már régóta iskolába, jól jöhet bármikor.




Habfürdőként egy orgona virágosat vettem, azóta már el is fogyott.




Kipróbáltam a Pickwick energia teáját, ami ízre nagyon finom, érződik a citromfű aroma, de fittebbnek nem éreztem magam. Lehet rendszeres fogyasztásnál érződik meg.




Szoktam multi-vitamint szedni, amiben minden fontosabb vitamin benne van. Leginkább a JutaVitet választom, mert jó ára van és elég sokáig elég.




A májusi Joy-t is megvettem még áprilisban, de sajnos nem jutottam el a Joy-napokra.




Szeretem az Apenta minden ízét, a Pomelo meg kedvenc gyümölcsként is szerepel nálam. Folyékonyba is nagyon jó grapefruittal párosítva.




A szokásos Mizo laktózmentes tej, amibe sosem csalódok.




Kipróbáltam a Danone Activia reggeli joghurtját, aminek a tetejébe müzli van és az aljában fehér joghurt. Nekem nem nagyon ízlett. Annyira nem vagyok oda a fitt és egészségesebb dolgokért.




Cicának kutyakonzerv. Végülis neki mindegy mit eszik, az a lényeg nedves táp legyen.




Munkahelyre szeretem venni a Jana ásványvizet, mert cumis a teteje és munka közben könnyebb belőle inni, kortyolgatni, mint folyton tekergetni a kupakot le. 




Megvettem a PickWick könnyed emésztés teáját, amire nem is emlékszem, hogy próbáltam-e már. Talán egyet ittam már belőle.




Imádom a limonádé üdítőket vagy limonádés ásványvizeket. A Szentkirályi nagyon eltalálta a vadszőlős limonádét, nagyon finom.




Kipróbáltuk a Nutella B-ready-t és szerintünk nagyon finom. Csak az árához képest ugye elég kevés ez a 2 szelet.





Születésnapomra vettem kínálósokat a vendégeknek, csokis perecet, sós mixet, ilyesmit.







A Riska is nagyon jó laktózmentes tejet gyárt, ő a másik márka, amit a Mizo-n kívül megiszom.




Nagy kutyakonzervek a cicának. 




Kávéba szoktuk használni a kockacukrot.




A Párom a Tchibo kávét szereti, így mindig azt vesszük meg.




Születésnapomra tzaziki salátát készítettünk az ebéd mellé, ezért vettem 3 csomag tzaziki port is.




Mi nem használunk tejszínhabot a kávéhoz, de ha vendég jön, jó ha van.




Egy kis édest és 2 üveg bort vettünk a szülinapi bulimra.




Kipróbáltam a Mokate Gold kiadását. Nekem nagyon ízlett.




Szerelmemtől kaptam ezt a cuki pelyhes tollat fülekkel.




Nagyon szeretem a Bruschette különféle ízű csemegéit. Mix sajtos igazán szagos, de annál finomabb.




Megláttam ezt a Hupikék Törpikés pillecukrot és nem tudtam ellenállni neki. 




Fűszertartó szettet vettem, amit a falra is fel lehet fogatni.




Egy kis sajt és zöldség reszelő a konyhába.




Szeretem ezt a fajta kést és zöldség pucolót.




Tetszenek ezek a műanyag típusú színes tányérok. Jobban szeretek erről reggelit és vacsorát enni. Könnyen tisztíthatóak.




Wc-be egy Bref 3 db-os wc rúd.




Trendi szennyestartót vásároltam a 100-asban a fürdőszobába. Szeretem a díszes, csinos kis tárolókat a házban.




Takarításhoz vettem a bútortisztítót, szórófejes, méhviaszt tartalmaz.




Nagyon jó ez a Brait illatosító permet. Oriental Garden illata kis kertet varázsol a házba.




A bicikli lámpa sosem árt, főleg, hogy nagyon fogyóeszköz.




Mint írtam, szeretem a színes, trendi dolgokat a házba, így a wc papír tartó is virágos.




Kínaiba lehet kapni ezeket az univerzális, gumis tokokat, amin unikornisok találhatóak. Nem túl jó, annyira nem váltak be. 




Vettünk a cicának bolha és kullancs ellen nyakörvet. Bolha nem szokott, de sajnos kullancs minden nyáron van benne.




Merőkanalakból sosem elég, vettem egy nagyobbat is meg egy kisebb változatot.





Egy szép kis kés készletet vettem a százforintos üzletben. 3 db különféle méretű kés található benne és egy zöldséghámozó.




Kevés kanalunk volt így költözés után, ezért beszereztem egy szettel.




Szeretek kertészkedni és minden este meglocsolom a virágaim. Könnyebb, ha van locsoló kanna.




Nagyon szeretem ezt a felmosót. Nagyon jó használni és sok helyre befér és sokminden alá. Majd a drágább verzióját is be akarom szerezni.




Szeretem a magyaros fűszerkeverékeket.




Fekete ruhákra használom ezt a szöszölő gurigát. Nekem nagyon bevált.




Minden nap szedek vasat, mivel nem árt és egy kis vashiányom is van.




Szeretjük a Coccolino öblítőket, csodás illatuk van.




Nem árt a házba egy portörlő, pókhálózó.




Mivel lett kiskutyánk és szeretünk kutyát sétáltatni, vettünk neki pórázt, egy futtatóst, amíg kicsi és egy erősebbet, ha már nagyobb lesz.





A kedvenc Milka csokim az egész mogyorós.




Gyorsan használódnak el a mosogató szivacsok, 5 db-osat vásároltam.




A legegyszerűbb, ha a kukákba zsákokat teszünk, mert úgy könnyebb kiüríteni is.




Kiskutyusunknak vettünk játékot. Egy csipogós csirkecombot meg egy kötelet labdával a végén. Nagyon szeret játszani.





Kezdjük lassan tanítgatni a kutyánkat, így vettem neki jutalom falatokat. Az ül parancsszóra már hallgat, ezért a finomságért cserébe.




Evőeszköz szárítót vettem a mosogató szárító tálcára. Csak jobban száradnak meg legalább lefolyik róluk a víz.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...