Látogatók

2018. március 13., kedd

Ruhás haul

Megint beszereztem pár ruhaneműt. Tartalmaz ruhákat, zoknit és kiegészítőt is.

Jön a tavasz és újra vékony zoknik időszaka toppan be. Megint vettem egy párat, hogy kidobáljam a régieket. Egy rózsaszín virág mintásat, barna-fehér csíkosat, fekete-sárga méhecskéset és egy sötétkék geometriai mintásat vettem. 


499.-/db.

Vettem egy kardigánt használtan. Szürke, fekete csíkokkal. Jó hosszú az alja, szóval védi a derekat, feneket. Gombos és nagy V nyaka van.

1500.-

Egy csilli anyagú pulóvert vettem még használtan. Rajta a Párizsi Eiffel torony.

2500.-

A Spar-ba találtam egy nagyon pihi-puhi plédet. Pont akkora, hogy bebugyolálja az ember vele magát. Plüss anyaga van, szóval télen nagyon jó volt vele bekuckózni magam. Rózsaszín és aranyos színes pöttyök vannak rajta.


2500.-

Használtan vettem ezt a mini ruhát vagy tunikát. Mindkettőnek használható. Félvállas megoldása nagyon divatos és maga a csipke és fodor díszítése.

1000.-

Szintén használtan beszerzett, csinos ruha, ami hétköznapra és alkalomra is viselhető. Szoknya része lakk. A mell résznél szintén lakkból egy masni található díszítésnek. Arany színű cipzár választja el a felső és szoknya részt. A háta egy nagy V kivágás, ami nem alkalmas arra, hogy melltartót húzzunk alá. A szilikon melltartó manapság már elég ciki, úgyhogy valami láthatatlan melltartót kell viselni. 


1000.-

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...