Látogatók

2018. március 6., kedd

Árkád

A Csoki-fesztiválon nem csak nézelődtünk, hanem be is vásároltunk. Benéztünk egy csomó üzletbe.

Bershka

Itt találtam egy billentyűre való cuki dekorációt, azt hittem matricák, de kiderült, hogy szilikonos és egyben van az egész.

1290.-

Itt megtaláltam álmaim táskáját. Tuti, hogy ez az év szerelem táskája számomra. Nagyon tetszettek a Furla táskái, szerettem volna hasonlót, mégha nem is olyan luxus és drága darab. Mikor megláttam ezt a táskát, azonnal megismertem a dizájnt és teljesen beleszerettem. A 3 szín közül ezt a púder rózsaszínt választottam. A 2 gombot megnyomva lehet kinyitni. Kettő fakk található benne. Az öve láncból áll a vállnál műbőr anyagú. Duplára fogva vállon hordható, hosszúra engedve akár keresztben is lehet viselni.Varrott és elég jó minőségűnek tűnik. Meglátjuk meddig bírja. Nagyon tetszik ez a kocka forma kialakítása. Ha Furla hasonmás táskára vágysz, irány a Bershka.

4990.-

Barátomnak ezt a nadrágot vettük innen, szürke, koptatott stílusú, kivágott, szaggatott dizájnja van.

8995.-

Pirex

Imádom ezt a papír-írószer üzletet, mindig benézek, ha az Árkádban járok.

Végre megvettem a csillámos zselés toll készletet, amit leginkább a naptáromhoz használok.


Vettem még egy hibajavítót, ami jól jöhet itthon is és munkahelyen is.

590.-

Claire's

A kedvenc üzletem, amiben kiegészítőket lehet vásárolni. Abszolút az én stílusom, az én világom. Vásárlásom mellé 3 db terméket választhattam ajándékba.

Tudom, kislányos, de nekem szükségem volt egy csilli-villi fésűre, hogy legyen ilyen is. Mi, csajos tudjuk, hogy minden tevékenység jobb, ha csodálatosan cuki és csajos dologgal történik, mint a fésülködés. Ezen megtalálható a köves díszítésen kívül egy Girl Power felirat, fagyi,  unikornis és hot-dog.


2890.-

Mindenhová magammal viszem a kézfertőtlenítőt. Már aranyos kis tokokban, akasztóval lehet kapni vagy venni hozzá. Én kettőt együtt választottam.  Csillámos díszítésű űrhajót vettem flitterekkel, amik mozognak benne. Felakasztom a táskám fülére és bármikor kéznél van.

1190,-

Vettem egy új pénztárcát, mivel előző meg volt már törve, elkezdett szakadni. Nagy divat ez az átfordítható flitterek, szóval egy mozdulattal a lila flitterekből fekete lett és fordítva.

3990.-

A 2 db ajándék a 3 közül, karkötők. Egy tengeres, kagylós, sellős és egy nyalókás. Szeretem az ilyen lógó díszes karkötőket. 

1890.- / db. (ajándék termékek)


A másik ajándék termék a vásárlás után egy fejpánt. Szeretem a fejpántokat, mindenfélét gyűjtögetek és egy holo-sat szereztem be.

1190.- (ajándék termék)

Tally Weijl

A kedvenc üzletem ez a nyuszis üzlet. Amúgyis a nyuszi a kedvenc állatom, de a márkás üzletek közül egyébként is ez áll a legközelebb hozzám. Mind a ruhák stílusába és a kiegészítők mind tetszenek, lenyűgöznek.

Nem bírtam otthagyni ezt az unikornisos ecset készletet. Szerettem volna már úgyis egy új alapozó ecsetet és azóta ezt használom. Nagyon puhák az ecsetek, elég jó minőségűek. A csavart, unikornisos szarv vége pedig igazán csajossá teszi.


Egy olaj zöld cica nadrágot is választottam. Tavasz közeledtével mostmár bátrabban lehet őket viselni.


New Yorker

Ezt az üzletet is eléggé kedvelem, ruhában is, kiegészítőben is tudok találni magamnak megfelelőket. 

Én is oda vagyok a choker-ekért, már egy szettem van belőlük és most más stílusban beszereztem még egyet. 3 színű lánc szett. Arany, eszüst és egy rosegold színű lánc található ebben a szettben.

1290.-

Régóta szerettem volna már egy ilyen keresztpántos felsőt. Eléggé felkapott divat lett és nekem is megtetszett. Itt végre beszereztem egyet feketében. 

2990.-

A Barátomnak 2 felsőjét is itt vettük, amik ilyen asszimetrikus szabású.



C&A

Itt találtam egy jó kis háti táskát, amit munkába viselhetek, hordhatok. Természetesen a pillangók miatt jobban megtetszett. Van egy külső kis zsebe, ahová a telefont, ilyesmit lehet pakolni. Van egy nagy tárolója, azon belül is van egy kis zseb.

5995.-

Barátomtól kaptam ezt a pulcsit. Valentin-napi akció miatt fél áron lehetett megvenni. Annyira én vagyok és az én stílusom ez a pulóver.

4990,- -ról 2500.- -ra volt leértékelve

Genf

Kívül a placcon egy telefonos üzletben vettem 2db tokot.

Az egyik az egy egyszerű rózsaszín szilikonos tok.


2595.-

A másik egy merev tok, műanyag. Fekete, enyhén csillámos, BMW logóval.


A Csokifesztiválon vettünk 2 csomag csokit és egy jó pár darab kis bon-bon-kát, amit darabra lehetett kapni, az utóbbit nem fotóztam le.

Egy pálinkás bon-bont és ír krémwhisky-s drazsét vettünk szuvenírbe.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...