Látogatók

2017. november 4., szombat

Avon

Eljött egy újabb hónap és egy újabb Avon rendelésem. Ebben a rendelésben van egy ajándékom is, amit sorsoláson nyertem.





Láttam még valamikor a katalógusban fürdőpárnát, amit tök jó ötletnek tartok, mert imádok lazítani a vízben. Megfogadtam, miest lesz megint, rendelek is. És rendeltem. Nagyon kényelmes, jó, gyorsan szárad. Úgyhogy az itthon Spa mégkényelmesebb ezáltal.

Fürdőpárna 1599.-





Tudom, mániákusan rettegek az öregedéstől, de azt mondják nem árt a megelőzés. Most megint újítottam, nyakra-dekoltázsra való feszesítő szérumot rendeltem. A bőr puhává és hidratálttá válik tőle. Segít szebbé, feszesebbé tenni ezeket a területeket. Én kávésba rendeltem.

Spa feszesítő szérum 599.-





Gyűrűkből még nem volt elég, rendeltem megint egy szettet. 5 db-ból áll, arany színűek.


Shea gyűrűszett 1599.-
Virágos gyűrű

Szitakötős gyűrű

Fehér virágos gyűrű

Fehér karika gyűrű

Csavart gyűrű





Utoljára jöjjön a nyereményem, ami egy almás-sütis illatú habfürdő. Ebből a típusból már a rágógumisat kipróbáltam, amit nagyon imádok, isteni illata van. Most az almásat is kifogom. Jókor jött, mert már nem sok van a rágósban, úgyhogy hamarosan kipróbálásra kerül az új. Köszönöm a nyereményt!





Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...