Látogatók

2017. november 21., kedd

Elfogytak

Összegyűlt pár termék, amik elfogytak. Véleményt fogok róluk írni, hogy mennyire tetszettek és milyen hatásai voltak vagy éppen, hogy nem vált be.





Imádtam ezt a DM cicás toillette-jét. Isteni édes, cukros illata volt. Kis kiszerelése ellenére elég sokáig kitartott. Ajánlom azoknak, akik az édes illat felé húznak.






Nagyon jó ez a Palmolive Feel Glamorous tusfürdő. Az a vegyes gyümölcs illata egyszerűen még kellemesebbé teszi a fürdést és a bőrünkön is érződik sokáig az illata. Biztos, hogy még meg fogom venni, mert nagyszerű. Ajánlom azoknak, akik szeretik a gyümölcsös illatokat és a lazító fürdést.






A Baba sampon után a Dove-ot bírja elviselni a hajam. Nagyon jó selymessé puhává teszi a hajat, regeneráló képessége van. Ajánlom azoknak, akiknek zsíros típusú hajuk van, mert arra nagyon hatásos és akiknek gyorsan töredezik, vékony szálú.






Mindig vigyázom a talpamra, hogy puha és sima maradjon. A munkás cipő miatt mégjobban figyelni kell, úgyhogy minden nap bekenem a sarkam puhító krémmel. Nekem nagyon hatásos, nem engedi, hogy megkeménykedjen a bőr rajta. Ajánlom azoknak, akik sokat állnak a munkahelyen vagy munkás cipőben dolgoznak.






Kipróbáltam az agyagos arcmaszkot. Igazából sosem tudom eldönteni, hogy melyik arcra való termék milyen hatással van az arcbőrömre, mert egyszer hibátlan, aztán tele van miteszerrel, de nagyon frissítő és tiszta hatása van ennek az arcmaszknak. Ajánlom a zsírosabb arcbőrűeknek és akik szennyezettebb környezetben mozognak.






Elfogyott az évek óta használt Garnier éjszakai arckrémem. Nálam az ilyen sokáig kitart, mert heti 1 alkalommal kenem be az arcom, mivel annyira nagy szükség még nincs rá. Meg voltam vele elégedve. Ajánlom azoknak, akik éjszaka hidratálni szeretnék az arcukat vagy megelőzni a kis ráncokat.






Elfogyott a kedvenc szemöldök zselém, amit 2x vettem, ez az Essence szemöldök zseléje.. Funkciójának megfelelt. Ajánlom azoknak, akik szeretnék rendben tartani egész napra a kusza szemöldökeiket.






Az első fátyol maszk, amit kipróbáltam életemben, ez a Balea maszk. Nagyon jó érzés volt, kicsit csúszós, de rendesen beszívódott. Hidratálja az arcot. Ajánlom mindenkinek, akinek nyáron kiszárította az arcát a nap és az őszi szél sem kíméli.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...