Látogatók

2017. október 15., vasárnap

Vásár "fia"

Elég sok volt mostanában az olyan esemény, ahol sátoros vagy kirakodós árusok voltak. Itt volt a Hagymafesztivál, az augusztus 20, falusi búcsúk.  Mindenhol beszereztem valamit, mert üres kézzel sosem távozom.





A legeslegnagyobb szerzeményem ez a sport cipő. Terveztem őszre egy új rózsaszín cipőt, mert ami van elhasználódott. Kaptam az alkalmon és megvettem. Nagyon kényelmes, tetszik a dizájnja is. Jó, hogy vastag a talpa, így jobban megvéd már ilyen időbe a felfázástól.




Sportcipő 3500.-





Esténként az ágyba kényelmesebb tabletozni, videókkal szoktam elaludni, de úgy nehezebb volt, hogy fognom kellett vagy kitámasztanom. Itt találtam egy jó kis csajos tokot hozzá, ami állítható. Függőlegesen és vízszintesen is ki lehet támasztani. Igazán lányos kinézete van, természetesen pillangó is van rajta. Mostantól sokkal kényelmesebb a tabletot használni.




Tablet tok 2000.-





Szerettem volna a 2 ablak közé falmatricát. Számomra nagyon hasznosak ezek a matricák, mert feldobják a szobát és a helységeket. Mivel elég csajos a szoba, egy csajt választottam, természetesen pillangókkal. Szerintem nagyon jól mutat.


Falimatrica 600.-





Megint elromlott a fülhallgatóm és itt megláttam és vettem egy olcsóbbat. Igaz, hogy nem a legjobb minőség, de átmenetileg van legalább. Nem olyan sűrűn van alkalmam amúgyis zenét hallgatni telefonon.

Fülhallgató 1000.-





Nagyon olcsó volt ez a nadrág, a sok barna felsőmhöz még úgysincs ilyen színű, szóval nem hagyhattam ott. A mérete is pont jó, kényelmes darab. Volt hozzá egy vékonyka öv is.



Nadrág 1000.-





Egy piercing sosem maradhat el, ha van. Minden évben beszerzek minimum egyet. A választást mindig arra a személyre hagyom, akivel vagyok, mert sosem tudok választani a sok szép közül. Most ezt a dupla szivecskéset választották nekem.

Piercing 1200.-





Barátomtól kaptam egy fülbevalót, amit én választottam. Nagyon érdekesnek, különlegesnek találtam ezt a csizmásat, de jellemez engem, mivel cipő mániás vagyok. Jól mutat kékben és szép a díszítése is. 






Százszor kijátszottuk már az összes társasjátékomat, így vettünk egy újat. Ez egy fejtörős , így nem lehet egyhamar megunni, még egy párszor játszani fogunk vele, amíg nem lesz újabb. Különböző korosztályoknak van benne kérdések. Ami nagyon tetszik benne a 3D-s pálya, ilyet még sosem láttam ezelőtt, max tv-ben.


Észbontó társasjáték 2500.-






Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...