Látogatók

2017. október 30., hétfő

Oriflame

Kisebb csomagot rendeltem az Oriflame-től. Nemcsak szépségápolási terméket tartalmazott.Rendeltem egy termékcsaládot, ami 3 db termékből állt.





Oda vagyok a téli zoknikért. Én direkt ilyen kötött, mintás, figurás és egyéb különlegességgel ellátott zoknikba alszom télen, feldobjam a pizsimet, meg jó melegek fürdés után belebújni. Megtetszett ez a lila zokni, szinte mindenem lila már. Ami nagyon jó benne, hogy csúszás mentes a talpa, nálam parketta van a szobába, szóval biztonságosan tudok jönni-menni benne. Extra puha, jó meleg.


Lilac zokni 999.-








A Love Nature termékcsalád 3 db terméket tartalmaz. Szemkörnyékápoló, éjszakai krém, nappali krém.








Az öregedésgátló nappali krém védi a bőrt a káros hatásokkal szemben. Könnyű, gyorsan felszívódik. Hidratálja a bőrt.

Nappali krém 599.-





A szemkörnyék ápoló selymes állagú. Hidratál, csökkenti a vonalak megjelenését. 

Szemkörnyék ápoló 249.-





Az éjszakai krém gazdag, tápláló hatású. Fiatalosabbá teszi a bőr megjelenését. Csökkenti a bőröregedést. 







Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...