Látogatók

2013. december 28., szombat

Karácsonyi ajándékaim

Megmutatom, hogy miket vettem a családomnak karácsonyra.








Anya kapott tőlem derékmelegítőt és vastag kardigánt. Öcsémmel vettünk egy gofrisütőt, amit az élettársával közösen kapták.







Apának vettem egy fűszertartót és pulóvert.






Mamámék kaptak tőlem egy tea válogatást.






Nagynéném mindig pohárhiányra panaszkodik, ezért vettem neki egy szettet.







Öcsémnek vettem sálat meg manikűr készletet. Pluszba kapott még egy tábla csokit.









Keresztlányom kapott tőlem csat és gumi szettet, pulóvert, színezőt színes ceruzákkal.







Édesapám, felesége és öcsém kapott tőlem illatos, mintás gyertyát és tusfürdőket.

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...