Látogatók

2014. január 2., csütörtök

Karácsonyi ajándékok

A mostani karácsonyon is kaptam jó pár ajándékok, amiknek nagyon örültem és hasznosak.








Nagynénémtől Kaptam Fa szettet, amiben van egy Luxurious tusfürdő, aminek nagyon jó Viola illata van. 250 ml. Van még benne egy dezodor, aminek szintén viola illata van és 48 órás védelmet nyújt.
Kaptam egy Cien arctejet, Lótuszvirágot és selymet tartalmaz. 
Kaptam még egy Baba tusfürdőt, aminek mandarin és citromfű illata van. 400 ml.






Mamámtól törölközőt kaptam.








Anyáéktól szoba csizmát kaptam. Vagyis olyan, mint egy mamusz. Nagy vágyam volt ez. Jó meleg.
A másik ajándékom egy szénmonoxid érzékelő. Én ilyen szénmonoxid parás vagyok. Rettegek tőle.







Apától kaptam egy hógömböt, ami zenél és forog benne a gömb.
És még egy jó meleg plédet.








Öcsémtől kaptam gumicukrot, mert az a kedvenc cukrom.
Kaptam egy metal körömlakkot, nagyon tetszik, még nem próbáltam ki.
És kaptam egy csini, csajos fülhallgatót.

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...