Látogatók

2013. december 18., szerda

Auchan és egy kis plusz

Elmentem szétnézni az Auchanba, hátha nagyobb a választék karácsonyi ajándékok szempontjából. Kicsit csalódtam, mert ott sem találtam igazán. A karácsonyi ajándékokat még nem, de amit magamnak vettem, azt bemutatom. Jártam még a kínaiban is.






Minden évben veszek egy asztali naptárat. Ilyen egyszerűbbet szoktam, amibe lehet írkálgatni. Auchan - 199 Ft






Fél évente fogkefét szoktam cserélni. Így most decemberben is. Fogmosás terén csakis a Signallal vagyok kibékülve. Auchan - 463 Ft






Kedvenc pillecukrom. Auchan - 44 Ft






Szeretem a kisebb, illatos mécseseket is. Most egy téliesebb illatot választottam. Mivel imádom a cappuccinot, így mogyorós cappuccino illatosat vittem. Auchan - 319 Ft





,

Az izmaim miatt Magnéziumot kell szednem. Nem tudom igazából, hogy ez a jobb vagy a pezsgőtabletta. Auchan - 425 Ft






Farmasi törlőkendő. Mert törlőkendő mindig kell. Auchan - 150 Ft






Oral-B antibakteriális szájfertőtlenítő. Auchan - 690 Ft






B.U. dezodor. Auchan - 499 Ft






Én már megvettem a szilveszteri ruhám. Még nem tudom hol leszek, de a ruha azért jól jön. Kínai - 1500 Ft






Már tavaly is szerettem volna egy derék melegítőt. Szerintem jól néz ki. Kínai - 990 FT

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...