Látogatók

2013. november 25., hétfő

Árkád, 100-as, Rossmann

Összevásároltam mindenhol, ahova csak betoppantam. Gyűrűkre már elég nagy szükségem volt. Eltörtek vagy elhagytam őket, így kevés volt már. Körömlakkjaim is szépen lassan töltöm felfelé.




Keresztlányomnak születésnapjára vettem Hello Kitty-s sampon-tusfürdőt és hercegnős eper illatú fürdőgyöngyöt. Rossmann






Szükségem volt már gyűrűkre. Ezek ilyen vastagabb méretű karika gyűrűk. Van közötte sima, köves meg ilyen bordázott. Rossmann - 1490 Ft.






Valahogy nem birom ezeket a 100 Ft-osos ajakápolókat, úgyhogy csak vettem egy dupla kiszerelésűt. A szokásosat, amit szoktam. Rossmann - 229 Ft.






Lassanként elkopott a szilikonos hajgumijaim is. 100 Ft-osban vettem, 1000 db van benne. 






Begyűjtöttem már egy körömreszelő szettet. Párducos, virágos és tigrises mintája van. 100 Ft-os - 399 Ft






Essence körömlakk. Sötét zöld, apró csillámokkal. Akciós kosárból vettem. Rossmann - 249 Ft






Illatosított ajakápoló. Nem nyerte el teljesen a tetszésemet. Barackos illatú, ami nemnagyon érzik és eléggé ragad is. 100 Ft-os






Most egy kicsit az Essence lakkokra koncentrálok. Moyra most várhat. Beszereztem egy rózsaszín csillámos, halvány rózsaszín, narancssárga és fehér színeket. Douglas - 499 Ft/db






Anyának vettem egy kézfertőtlenítőt, megtetszett neki. Elég hasznos. Rossmann - 379 Ft






Megint egy gyűrű szett. Azt hiszem ez már bőven elég lesz. C&A - Six gyűrűk 1490 Ft




Karika gyűrű




Peace jeles gyűrű




Ovális körökből kirakott gyűrű




Kereszttel díszített gyűrű




Szíves gyűrű

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...