Látogatók

2013. november 26., kedd

Ruhák

A ruha vásárlással sosem tudok leállni. Sosem elég. Meglátok 1-2 jó darabot, meg kell vennem. A hónapban jártam a Hádában és Árkádban. 



Mindigis oda voltam a ponchokért. Találtam is egy sötétzöldet , ami megtetszett. Szóval egy már van. Háda - 1999 Ft






Nagyon sok jó kis cicanadrágot lehet találni a Hádában. Ez a 2. onnan, meg Anyának is vettem párat. Ez szürke, fekete pöttyökkel. Háda - 1499 Ft






Cicanadrágból sosem elég ugye. Én azért szeretem, mert nagyon kényelmesek. Míg a farmert kihízom, ezt nemnagyon lehet. Pár kiló le vagy föl , ez akkor sem fog szorítani. Télen harisnya alá és máris melegebb viselet. Imádom ezeket a téli mintákat. Kínai - 2200 Ft






Sötétszürke cicanadrág. Kínai - 1200 Ft







Szürke, peace jeles cicanadrág. Kínai - 2200 Ft






Ha télben mást nem is nagyon, de a téli cuccokat szeretem. Így a plüss zoknikat is. Ebben a szettben 3 db van. Rózsaszín, narancssárga és rózsaszín - sárga csíkos. Deichmann - 1290 Ft






Vettem már egy normális harisnyát. Remélhetőleg jobban bírja, mint a kínais. De szeretnék majd fekete vagy ilyen barna harisnyákat, amin minták vannak, szoknya vagy bulis ruha alá. Deichmann - 590 Ft






Árkádban találtam egy szoknyát, ami télen-nyáron hordható. Én ilyenkor is, ha lehet az akciós cuccokra vadászok. Ilyenkor lehet a legjobban beszerezni az akciós nyári ruhákat.  C&A - 990 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...