Látogatók

2013. szeptember 21., szombat

Vegyes vásárlás

Megint összegyűlt egy pár apró dolog. Jártam a Tescoban, Sparban. És csak amit a szemem megkívánt, olyanokat vettem. :) 






Julie Garwood - Szívtipró. Olyan régen vettem már könyvet és olvastam, úgy gondoltam ideje volt már. Jeleneg most másik könyvet olvasok, szóval még nem kezdtem el, de azt tudom, hogy ilyen szerelmes krimi. Elég izgalmasnak tűnik. Tesco - 799 Ft,-






Most sötétebb vörösre váltottam a hajszínemet. Ez gesztenye vörös. De szerintem ez az utolsó, amit kipróbáltam, mert meguntam. 






Miss Sporty púder. Szükségem volt gyorsan egy púderre és épp a Tescoban jártam, ahol elég sok a Miss Sporty termék. Tetszik, hogy van benne tükör. 






Miss Sporty korrektor. Szintén Tescoban vettem. Én nagyon meg vagyok elégedve ezzel a korrektorral, úgyhogy pótoltam is. 






Tollmániás is vagyok, úgyhogy mindegy milyenféle tollat látok meg, meg kell, hogy vegyem. Főleg, ha köves, cuki, rózsaszín vagy ilyesmi. Ez egy egyszerű, kék tollszett.






Búcsúban is jártam a nyár végén. Oda azért szeretek menni, mert olcsón lehet piercingeket kapni. Alig tudok választani, szóval mindig arra bízom a választást, akivel épp vagyok. Ezt a keresztlányom választotta. 600,-






Ez a macis is szintén onnan van. Szerintem aranyos.







Ha már cukiság és csajos tollakról írtam, akkor itt vannak ezek, amik nem tollak, hanem olyan ceruzák, amikkel kislány koromban találkoztam. ha elkopik a hegye, akkor felül be kell dugni és alól kinyomja a következőt. Nem tudom igazából milyen ceruzának hívják. Spar-ba vettem.






Keresztlányomnak vettem a kutyás rotringot. Olyan kis aranyos. Spar.






Mindent szeretek, ami szettben van. Tök jók ezek a hajgumik és erősek is. Ázsia Kincse - 290,-






Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...