Látogatók

2013. szeptember 5., csütörtök

Szeptember

Elmúlt a nyár, sajnos. Én nehezen viselem, mert imádom a nyarat. A hűvös, a rossz idő csak elveszi az ember kedvét. Nálam szokott lenni őszi depresszió, miest jobban fel kell öltözni és az idő se olyan nyárias már. Elég nehezen heverem ki. Nem lesz mozgalmas ez a hónap. A tanulásról fog szólni, mivel a következő hónaptól kezdve vizsgáim lesznek decemberig. Nem tudom ki hogy van vele, de rajtam itthon már most 2 zokni van és pulóver. Kint kellemes idő van, de már a házban hűvös. A jó a hónapban, hogy lesz 2 búcsú. Egyik nálunk, a másik a szomszéd faluban, mamáméknál. Szeretem ezeket a vásárokat. Hoztam pár képet, ami talán meghozza az ősz hangulatát. :)
















Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...