Látogatók

2013. szeptember 26., csütörtök

Nyár végi leárazás

Imádom a nyár végi akciókat. Gondolni szoktam a következő nyárra. Most nem olyan sok cuccot vettem, de az a pár darab is nagyon jó.




Gyönyörű szép csipkés, rózsaszín felső. Az anyaga ilyen gumis. Nagyon tetszik. Ilyet szerettem volna egész nyáron venni. Ázsia Kincse - 1043,-






Csipkés ujjú, kék felső. A háta ilyen kivágott egy részen. Az anyaga szintén ilyen sztreccses. Ázsia Kincse - 1113,-






Amisu, zöld mini ruha. Szerintem nagyon csinos és kicsit elegáns is. New Yorker - 1500,-






Amisu, fekete-fehér ruha. A nyak részénél és az oldalán hálós anyag van. New Yorker - 1500,-






Ez nem leértékelt, de egy ideje szerettem volna egy telefont tartót. Igazán csajos, masnis, szívecskés lógóval. Kínai - 500,-






Akartam őszre egy sport cipőt, mert nemnagyon vannak cipőim erre az időszakra. Örülök, hogy találtam olcsón egy jó kis cipőt, mert sajnálok több ezret kiadni egy cipőért. Kínai - 1500,-




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...