Látogatók

2013. szeptember 25., szerda

Őszi ruhatár frissítés ( Alsók )

Nadrágokból is frissítettem, mert azok a legváltozóbb ruhadarabok, ha hízik az ember, kicsi lesz, ha fogy akkor nagy. Én kihíztam pár farmerom. Jó lenne visszafogyni így télire, hogy fel tudjam húzni őket. 






Tavaly óta vágytam egy téli szoknyára. Most nagyon jó áron tudtam venni. Ázsia Kincse - 1690,-






Találtam már vastag cicanadrágot őszre-télire. Kínai - 990,-






Imádom a Norvég mintát, igazi télies minta. Nagyon örülök, hogy találtam ilyen leggingset. 2 éve keresgélek már.  Kínai - 1700,-






Egy igazán laza, bő nadrág, amit remélem képtelen leszek kihízni. Az alja, összehúzható, gumis.






Farmer hatású leggings.  Azt hiszem még ezer ft sem volt. Háda






Csajos szabadidő nadrág. Lehajthatós a dereka. 






Nike szabadidő nadrág.






Farmer overall. Ősszel-télen vastag harisnyával eléggé használható.






Rózsaszín farmer. Kövekkel díszítve.




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...