Látogatók

2013. január 30., szerda

Auchan vásárlás

Több,mint egy hete voltam a szegedi Auchan-ban, ami nemrég nyílt, mivel felvásárolta a cég a Cora-t. Szeretem a nagy bevásárló központokat, ahol mindent elérhetsz egy helyen; élelmiszert, háztartási cuccokat, ruhákat... Itt nem is rosszak a dolgok. Egyes termékeket tök olcsón lehet megvenni. Pl.: fél kilós tésztát 89 ft-ért, szószokat 100 ft-ért, ruhákat 1000-1500 ft-ért. Egész jó ruhák vannak ott. Meg ott van az Invázió üzlet is, ahol szintén elég jó árakon árulnak ruhákat. Tavasszal szeretnék visszamenni egy nagy bevásárlásra az Auchanbe. 






Csalánlevél tea. Vettem 2 gyógyteát, amit tervezgettem mostanában. Az egyik ez a csalánlevél tea, amit felfázás ellen lehet használni, de izületi gyulladásra is jó. Még nem próbáltam ki, de azt olvastam róla, hogy nagyon hatásos. 199 Ft.






Citromfű levél tea. A másik gyógynövényes tea ez a citromfű tea, amit vettem. Ezt már kipróbáltam. Igazán hatásos, nyugtat. Feszültségre, nyugtalanságra, ingerlékenységre alkalmazható és emésztési panaszokra. 25 db filtert tartalmaz, ahogy az előző is. 199 Ft.







Végre vettem egy értelmes kesztyűt. Ez a minta nagyon tetszik. Ez az úgynevezett érintőképernyős kesztyű, de nekem nem ez számít, mert az én telóm képernyője bármivel nyomkodható. A mintája és a színe miatt vettem. És mert a kínaiban se lehet ilyen jó áron ilyen csini kesztyűt kapni. 500 Ft.






Naturia intim mosakodó. Olyan aranyos ez a kis mosakodó gél, hogy megakartam venni. Meg ez volt a legolcsóbb. Nagyon jó kiwi-s illata van. 100 ml-es, de egy héten 2x használom, úgyhogy kitart egy ideig. 299 Ft.






Essence Coverstick korrektor. Pótoltam a korrektorom, eléggé fogyóban van. Nem tudom elképzelni korrektor nélkül a napjaim, mivel én nem használok alapozót , csak ezt és púdert. 649 Ft.






Ricinus olaj. Az Auchan gyógyszertárában vettem. Végre van nekem is. 1x felkentem már azóta a hajamra. Úgy olvastam, hogy a hajtövekre és végekre kell kenni és kb 3 órát rajta hagyni és becsavarni valamivel. Egy héten 1x elég használni. Remélem hatásos és elkezd rohamosan nőni a hajam tőle. A legkisebb változatot vettem, 30 g. 187 Ft.

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...