Látogatók

2013. január 8., kedd

Teszt

A Barátom vett nekem még kb 2 hónapja egy körömlakott, ilyen előkarácsonyi ajándékként. Nagyon megtetszett a színe, mert neon rózsaszín. Itthon az egyik körmömön kipróbállva, semmilyen, áttetsző színe volt. Na, gondoltam, ez is egy elcseszett kínai körömlakk. Most, kb 2 hónap után gondolom tesztelem teljesen. Felkentem, adott egy halvány rózsaszín színt. Utánna teljesen áttetsző lett és érdes. Sejtettem, hogy nem csak ennyit tud ez a lakk. Úgy gondoltam, hogy mivel neon színű a kis üvegcsében, biztos világít a neon fényben. Besötítettem a szobában és meglepődve vettem észre, hogy nem a neon fényben világít vagy nemcsak ott, hanem sötétben szép neon sárga színe van. Nagyon-nagyon tetszik. Ezt inkább egy bulis körömlakknak tartom, mint hétköznap, mert nappal nem veszi senki észre, hogy micsoda különlegességet hordassz a körmödön. Sajnos sötétben nem látszik annyira, hogy letudtam volna fényképezni. :( Kíváncsi vagyok arra, hogy volt még kék és zöld színben és azok is sárga színt adnak-e a sötétben vagy mást. Ha lesz rá alkalmam , akkor majd megveszem őket. Harm Limit Nail Polish - 16 ml - 10-es árnyalat.









Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...