Látogatók

2013. február 2., szombat

Február

Végre beléptünk az utolsó téli hónapba. Remélem gyorsan elrepül. Én nagy levegővétellel próbálom túlélni a telet. Nagyon nem szeretem. Alig várom, hogy tavasz legyen, napsütés, jó idő, meleg. Azért van valami jó is a februárban. Nem mindenkinek, hanem a szerelmes pároknak. Én szeretem a Valentin-napot. Akkor is szerettem, amikor szingli voltam. Szerencsére már 4. alkalommal ünnepelünk a barátommal már. 3x én szerveztem, most rábíztam a dolgot és nagyon kíváncsi leszek, hogy milyen lesz. Bármi is történjék, a lényeg, hogy együtt leszünk. ♥ Ebben a hónapban van még imádott unokabátyjám születésnapja, amire biztos koccintani fogunk.













Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...