Látogatók

2012. június 3., vasárnap

Május végi vásárlás

A május végét egy újabb vásárlós bejegyzéssel zárom. Nagyon jó hónapom volt. Itt volt május elseje, csajos napot tartottunk a barátnőmmel, szülinapom és még egy vásárlós napom volt. Rossmanban jártam,ahol kicsit bevásároltam.











Ez a kozmetikai kendő/zsebkendő nagyon a szívemhez nőtt, úgyhogy minden áron pótolom. A legjobb benne,hogy a dobozokat utánna tárolásra is fellehet használni. Van már egy pár, amiket hasznosítottam. 299 ft.











Ezután a készlet után egy ideje érdeklődtem már. Fél áron volt, így nem hagyhattam ki. Ki is próbáltam,nagyon jó. Már 2 hete gyantáztam és még nem bújkálnak ki a szőrszálak a lábamon. Van hozzá minden, gyanta patron, lehúzó csíkok, törlőkendő és az elektromos melegítő. Kb 2 használatra elég a patron. 3249 Ft.










A régóta vágyott nagy körkefét is végre megvettem. Nagyon jól lehet vele beszárítani a hajat. Tökéletes, nem ragad bele a hajadba. 899 Ft.











Találtam egy ici-pici törlőkendőt, ami nagyon kicsi helyet foglal a táskában. 10 db kendő van benne. Alkoholmentes. 149 Ft. Le volt ez is akciózva.











A jó idő miatt kedvet kaptam a szájfényekhez. Imádom a csilli-villi dolgokat, így kiakartam próbálni ezt a 3 XL-es csillogású Essence szájfényt. 





Egy rétegben húztam, így nem olyan erős a színe,de már így is látszik,hogy milyen ragyogó.






Szájon így néz ki. Nekem nagyon tetszik. 599 Ft. 











És a jól bevált alapozó,amiről nem is mondanék többet. 






A legvilágosabb árnyalat,ami végre megy a bőrömhöz. A NYC-ök megint levannak akciózva. 749 Ft.








Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...