Látogatók

2012. június 29., péntek

Cipő vásár és egyéb

Cipő vásár volt a piacon, ahol 1300 Ft-ért lehetett megvenni mindenféle cipőt, papucsot, telitalpút, magassarkút, stb... Szóval a nyárra bevásároltam. De tuti, hogy fogok még cipőt venni a nyáron.  Jártam még a Rossmann-ban és a kínaiben is.










Cipő vásár:












A virágmintás telitalpúm tönkrement.  Levált a talpa és mi egyéb. Mindenáron elakartam hozni egy telitalpút, amit a nyári ruháimhoz feltudok húzni. A színesekből nem volt méretem, így ezt a rózsaszínt találtam. Nem is baj, egyáltalán nincs rózsaszín cipőm.  Nagyon kényelmes és remélem strapabíró. 1300 Ft.












Fehérből is van egy ütött-kopott papucsom. Ezért lecseréltem egy fehér fapapucsra. Még nem volt ilyenem, kicsit fura benne menni, de majd megszokom. 1300 Ft.












Nagyon aranyos ez a magassarkú. Kék cuccom nemigazán van, de farmerhoz tökéletes lesz. Nagyon kényelmes ahhoz képest, hogy magassarkú, de persze nem tűsarkú, úgyhogy azért. 1300 Ft.












Kicsit zártabb fekete szandálom van, amibe belefő, beleizzad a lábam. Ebbe aztán nem fog. Ez is rettentő kényelmes. 1300 Ft.












Ez volt az első, amit kifogtam magamnak. Rég nem volt lábujjas papucsom. Sőt, papucsot se nagyon szoktam venni, mert annyira nem vagyok oda értük. De ez így egész megtetszett. Meg a színe is. 1300 Ft.





Egyéb:







Végre találtam gyantát a gyanta melegítőmbe. Duopackban 1300 Ft körül volt. Ez ugye 50 ml-es.











Kb egy hónapja megakartam venni ezt a virágos overallt a kínaiban, akkor 2000 Ft-ra volt leárazva. Aztán valahogy mégsem vittem el. De nem is baj,mert pár héttel később 1000 Ft-ra még leárazták, úgyhogy jól jártam vele. 











Meglátogatott minket a legfiatalabb néném és mivel tudja, hogy lepke mániás vagyok, mindig kapok tőle valami lepkéset.  Most ezt a lepkés táskát kaptam, ami nagyon tetszik. Venni akartam amúgyis egy színes táskát, de akkor nem kell, hogy vegyek. 











Nagyon kreatív volt, mert ebben a dobozban adta, amit lepkés csomagolóval dekorált ki. 





Ennyi volt a Június, jön egy új hónap, új vásárlásokkal. Puszi!






Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...