Látogatók

2012. május 26., szombat

Névnapi és Szülinapi ajándékaim

Túl vagyok a 21. szülinapomon is. Mivel 1 nap választja el a névnapom és a szülinapom, így mindkettőre egy ajándékot szoktam kapni. Valaki biztos nagyon nem szívlelné ezt, de én szeretem,hogy elintézhetem egyszerre a két dolgot. Megmutatom,hogy milyen ajándékokat kaptam és hogy mi történt a szülinapom napján. 











Névnapom napján minden évben édességet szoktam kapni és nevelő apukám szokott ébreszteni vele/velük. Most épp egy nyalókát és amit imádok, gumicukrot kaptam.











Nagynénémtől (Édesapám huga) ezt a cica térdnacit kaptam. Nagyon örülök neki,mert elég kevés nyári alsóm van. Egy pár szoknya meg pár rövid naci,aminek a fele már ócsdi. Szürke és a térd résznél gumírozott,húzott és gombokkal díszített.




Mamámtól és Édesapáméktól pénzt kaptam.














Szerelmem ajándékai következnek:



Kék melltartó. Szeretem,ha melltartóimból is van többféle szín,hogy ugyanolyat húzhassak a felsőm alá.






Jól jött egy új napszemüveg, mert ami nekem van fekete, annak össze van már karcolva a lencséje, de még használható. Ez amúgyis jobban tetszik,mert kerek, bögöly fazonú és azokért odavagyok.






Elszakadt az itthoni papucsom,ezért választottam egy újat. Kényelmes, gumis anyagú, de persze könnyen koszolódik. 






Zöld, hosszú naci után kutattunk,de csak egyet találtunk,az is nagy volt rám. Ezért megvette nekem ezt a barna, sztreccs anyagú, csőnadrágot. Kényelmes és jól áll. 






Kaptam még tőle édességet is. Jó kis Milka bonbon.










Anyukám ajándékai :




Anyukám pénzt adott meg még vett pár dolgot.





Ezt a lila táskát már egy hónapja kinéztem, ha nem több. Csúnyán tönkrement a rózsaszín táskám, ezért leakartam cserélni,de mindig halogattam. Most végre meg kaptam és gyönyörű szép, pakolhatós.







Tavaly tönkrement a sarum, ezért kaptam egy másikat. Jövés-menéshez jó lesz, könnyen lehet benne várost járni és fehérhez, feketéhez is felhúzható. Esetleg még kékhez,barnához,zöldhez is. 












Öcsikémtől is édességet kaptam. Tőle meg Boci bonbont. Úgyhogy mindenféle tehenes csokit megkaptam. :D











Szerelmem Anyukájától süteményes könyvet kaptam. Jól jön,mert életemben csak egyszer sütöttem sütit, amúgy meg nem szoktam, inkább főzni szeretek, de olyan jó sütik vannak benne, hogy hátha motivál ez a könyv arra, hogy elkezdjek cukrászkodni.





És pár kép, hogy mi történ a szülinapomon. 




Menü :






Én csináltam Feta sajtos salátát, amit nagyon szeretek, Szerelmem Anyukájától lestem el. 






Máj baconszalonnába tekerve grillen.






Pácolt csirkemell husik grillen.






Cukkini és virsli grillen.






...és a terítés.





Tortám:





















Barátnőimmel is voltam ünnepelni <3 :











Puszi mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...