Látogatók

2012. június 5., kedd

Június

Jól kezdődik a hónap. Itt voltak az árusok, bazárosoknak nevezzük őket. Olyanok,mint a 100 Ft-os bolt, van minden, ruha, háztartáshoz dolgok, kerti cuccok, strandra. És minden hónapban szoktak jönni. Voltam a 100 Ft-osban is.





















Az árusoktól vettem ezt a halász nadrágot. Elég kevés nyári alsóm van, úgyhogy gyűjtögetem. Árat kb-ra tudok csak mondani, mert nincs blokkom. 1000 és 1500 Ft között volt.











Szintén az árusoktól vettem ezt a pamut rövid nadrágot alias picsa naci. Kényelmes és pont jó. Ez is 1000 és 1500 Ft között volt.











Szerelmemékhez vettem ezt a papucsot, mert az ottani elszakadt. Biztos tartósabb, mert ilyen Crocs típusú. Szerintem nagyon cuki. Kb 600 Ft volt.











Ő egy felfújható strandlabda. Szombaton megyünk fürdőbe és vettem, hogy legyen nálam ilyen is. Volt régebben, de eltűnt valahová. 595 Ft.











Jöjjenek a 100 Ft-osban vett termékek. Elfogyott a nagy csomagos baba popsitörlő. 72 db-os. Aloe verát és mandulaolajat tartalmaz. PH- semleges, alkoholmente és hypoallergén. 330 Ft.











Most egy kicsit pihen a Rival de Loop és ezt a Tini tonikot vettem. Igazából csak ez volt a 100 Ft-osban. Pattanásos, zsíros bőrre ajánlott. Megakadályozza a pattanások kialakulását. Kíváncsi leszek. 599 Ft.











Vettem egy patront az elektromos gyanta melegítőmbe, de nem jártam jól vele,mert nem gondoltam volna, hogy ez sokkal nagyobb, ami belefér. Ez 100 ml-es, ami a melegítőbe belemegy az meg 50 ml-es. Úgyhogy vízzel kezdtem el felolvasztani,de nagyon rossz. Alig jön, darabosan, úgyhogy ráhagytam. De legalább mostmár tudom,hogy milyen kell bele. 419 Ft.











Vettem hozzá 50 db-os gyantalehúzó csíkot. Biztos nem kell pótolni pár hónapig. 469 Ft.





Szebb napot!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...