Látogatók

2012. július 4., szerda

Nyalánkságok

Újabb kedvencekre leltem a nasik között.












Nem vagyok nagy joghurtos, de az epres bármikor jöhet.











Filmezés közben jól jön a pattogatott kukorica. Abból is a sajtos a legjobb. A Mogyi márkájúnál nemnagyon érzik a sajt, a Chio a legjobb.











Epres nasi, amit egymagában és tejjel is ellehet nassolni. Én tejjel fogom, mint a gabonapelyhet. 











A Sparban anyára rásóztak 3 leértékelt ilyen mogyorós kekszfélét. De amúgy nagyon finom.











Legújabb mánia : Nachos alias Tortilla Chips. Magát a Tortilla-t nem szeretem, de így chipbe nagyon jó. Régen ezt sem szerettem, mikor jártunk moziba, inkább pattogatott kukoricát vettem. Azóta valahogy megszerettem és az utóbbi időben a moziban is ezt eszem. Lehet simát kapni, csípőset és sajtosat. A sima, original egy idő után elég unalmassá válik, úgyhogy a csípőset ajánlom a leginkább. Lehet kapni hozzá szószt, de ha olcsón akartok kijönni, otthon is meglehet csinálni. Sima ketchuppal vagy csípőssel. Otthoni mozizás mellé tökéletes, mellé ajánlom a Somersby-t.











És utolsó sorban kaptam ezt az energia italt, ami eléggé finom volt, mert nem tutti-frutti íze volt.





Jó nasizást! ;)






Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...