Látogatók

2011. augusztus 8., hétfő

Oriflame haul

Az elmúlt hónapokban beszereztem jó pár Oriflame terméket és ezeket mutatom be:


Very Me Clickit szemhéjtus. 999 Ft helyett volt 599 Ft.
 Még megkell vele tanulnom csíkot húzni,mivel nagyon vékony az ecset rajta és ide-oda mozog használat közben.






ColourFULL ajakrúzs, Clover Haze színben. 1999 Ft helyett vettem 1699 Ft-ért.
Ajakra felkenve is nagyon szép színe van. Kicsit hűsítő érzetet kelt és igen tartós.




Nature Secrets termékcsalád. Menta és málna illattal. 
 -izzadásgátló dezodor. 699 Ft helyett 399 Ft.
 -radírozó tusolózselé. 1099 Ft helyett 599 Ft.
-szappan 349 Ft helyett 199 Ft.





Felicity dezodoráló testpermet. 1049 Ft helyett volt 699 Ft.
Az illata gyümölcsös. Viszont ami nem tetszik benne,hogy olyan,mint a dezodor és nem lehet utántölteni.





 Discover Santorini tusolózselé. Blue Paradise. Mivel legutóbb 3000 Ft felett rendeltem a katalógusból,így 899 Ft helyett 399 Ft-ért megvehettem. 
 Friss,tengeri illata van.



Gyümölcskoktél tusolózselé. Nagyon-nagyon jó az illata. Leginkább a barack illat érzik rajta. 899 Ft helyett vettem 499 Ft-ért.



Pure Nature éjszakai krém acai bogyóval és gránátalmával. 1049 Ft helyett volt 699 Ft.
 Az illata kicsit olyan savanykás. Elég pici a tégely,de 2 ujjnyi krém bőven elég az arca. Elég gyorsan felszívódik,kicsit ilyen ragadós lesz tőle az arcbőröm,ami nembaj,mert zsíros típusú.




 Lábujjelválasztó. 199 Ft helyett volt 149 Ft.



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...