Látogatók

2011. augusztus 11., csütörtök

Heti zsákmány

Múlt héten és hétfőn vásárolni voltam. Vegyesen vettem dolgokat.

True Lover szájfény.
 1300 Ft.
 Ajakra felkenve halvány rózsaszín és szépen fénylik.








Baby Tender
 Friss illatú,nedves törlőkendő.
 380 Ft
 Én sminkeléshez és takarításhoz is szoktam használni ezeket a bébi popsi törlőkendőket.
 Sokkal olcsóbb és több kendő is van benne,mint egy frissítő kendő.
 Ebben 80 db van.




Manikűr szett.
 390 Ft.
 Nem tökéletes minőségű,de jó pár dolog használható belőle.
 Utazáshoz nagyon jól jön,nem foglal sok helyet.


Facelle intim törlőkendő.
Az árára már nem emléxem pontosan, 500 Ft körül.
 Nekem a gélem is Facelle és nem lehet róla rosszat mondani,ez is nagyon jó.




Fekete magassarkú,rojt díszítéssel. Az anyaga velúr.
 Leértékelve vettem:
 3190 Ft helyett 1500 Ft-ért.
 Nagyon kényelmes,csak nállam minden magassarkúnak hamar elkopik a sarka.




Rózsaszín pénztárca,szivecske díszítéssel.
 1500 Ft.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...