Látogatók

2018. május 24., csütörtök

Pink Panda rendelés

A Makeup Revolution 1 million paletta akció révén rendeltem az oldalról.
Egyébként is akartam új palettákat rendelni, mivel az enyémek régiek, elhasználódottak, rosszabb minőségűek, mindenféleképpen rendelni akartam helyette újakat.
Nem kellett mást tennem az ajándék érdekében, mint rendelnem 6000,- értékben Makeup Revolution termékeket és ajándékba megkaptam hozzá a 1 million palettát.
Ezt a palettát annak a tiszteletére hozták létre, hogy 1 millió insta követője lett a Makeup Revolutionnak. Limitált kiadású és külön nem lehet megvenni, csak rendeléssel együtt kapod meg ajándékba.
Kettő palettát és egy sminkfixálót rendeltem ahhoz, hogy megkapjam az ajándék limitált palettát.




Az első Makeup Revolution paletta egy Reloaded Newtrals 2. Barnás-rózsaszínes színekből álló paletta, egy pár csillámos színnel, de többségében matt. Nagyon szép színek és nagyon minőségi. Nem porzik, első felvitelnél szépen látszik.

1590.-


A második paletta egy Reloaded Iconic Division. Inkább az ősz színeit képviseli, a barnás-sárgás-zöldeset. Ebben is található 2 db gyönyörűen csillogó szín, egy barna és egy zöld. Szintén egy csodálatos, minőségi paletta.

2190.-


Az ajándék paletta gyönyörű. Fém doboza van. Szürkés, enyhén rosegold színű. A belsejében nagy tükör található. Szintén az ősz színeit jelképezi, a barnás-sárgás árnyalatokkal. A vékony és kisebb kialakítása miatt még utazáshoz is alkalmas vagy hétköznap a táskában hordva észrevehetetlen. Köszönöm a Makeup Revolutionnak ezt a lehetőséget, imádom ezt az ajándék palettát.





Utolsó sorban egy Makeup Revolution sminkfixálót rendeltem, mivel elég sokmindenre használom és fogyóban van. Ecsetekre fújva, sminkem fixálásra használom. Nagyon tetszik a csomagolása, ezek az arany pöttyök rajta díszítésként.


2690.-

Pink Panda oldala : https://www.pinkpanda.hu/
Newtrals 2 paletta : https://www.pinkpanda.hu/termek/makeup-revolution-re-loaded-palette-szemhejpuder-paletta-newtrals-2?ap=false

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...