Látogatók

2018. május 9., szerda

Elfogytak

Összegyűjtöttem jó pár terméket, amit elhasználtam vagy éppen lejárt és elmondom róluk a véleményem.

Elfogyott az Avon hajra való hővédő permetem. Különösebb véleményt nem tudok leírni róla, szerintem a hatása jó volt, mivel nem érzem sérültnek, töredezettnek a hajam.


DM-ből szereztem be ezt a tisztító arcmaszkot. Áttetsző színe volt és lemosható. Nekem egy kicsit túl ragacsos volt.


Oriflame-ből rendeltem a bojtorján virágos arcmaszkot. Krémes állagú maszk volt, zsíros bőrre. Nagyon kellemes, hűsítő érzést keltett, egy kicsit kipirosodott utána az arcom, de egyébként pozitív véleményem van róla. Máskor is rendelek belőle. Lemosandó arcmaszk volt.


A Fa virágos dezodorom is elfogyott. Nem is bántam, mert nem igazán hatott jól. Csípett, mart, de nem izzadás ellen hatott.


Imádtam ezt a Balea-s édes mangos fátyol maszkot. Ugye imádom a mangos dolgokat, úgyhogy nem hagyhattam ki. Nem is volt sokáig a fiókomban, hamar kipróbáltam. Elégedett vagyok vele, felteszem, 10 perc múlva leveszem és a maradék krémet az arcomba masszíroztam.


Sokáig bírta ez a Garnier testápoló. Pár éve nyaralásra vettük, hogy a nap kiszárította bőrünk tápláljuk vele. Nem is fogyott el teljesen a rengeteg testápolóm mellett, hanem inkább már lejárta miatt dobtam ki.


Ez a Dove barnító krém nagyon jó volt, nem hagyott foltot, azonnal látszólag barnább lett a bőröm, ráadásul csillámos, de én nemigazán használok barnítót, szoláriumba sem járok. Így lejárt nálam ez a termék. Kb. a felét használtam el. 


Egy Avonos tusfürdőm is elfogyott, méghozzá egy epres-fehér csokoládés. Kellemes volt vele fürdeni, finom illata van.


Az Oriflame mattító, hidratáló arc lemosóját minden reggel használtam. Éreztem ahogy összehúzza a pórusokat és kicsit szárazabbá teszi a bőröm. Mindenféleképpen újra fogom rendelni.


Nagyon szeretem az Oriflame-től ezt az arctonikot. Minden reggel, munkába menet előtt áttörlöm vele az arcom. Jól tisztít és az aloe vera kivonata frissítő érzést kelt. Kombinált bőrtípusra ajánlott. Természetesen újra vettem.


Karácsonyra kaptam ezt a nagy kiszerelésű Avonos senses tusfürdőt. Kaliforniai fény kategóriában.  Elég sokáig elég volt, 1 hónapig is.


Most bontottam fel az Oriflame-es szappant. Francia illat kategóriába tartozik, azaz levendulás. Imádom a levendulát és ez a szappan is nagyszerű.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...