Látogatók

2018. május 11., péntek

E-mag rendelés

Karácsonykor sokmindent rendeltem az E-magról, köztük az Öcsémnek is ezt a bicikli komputert. Sokat agyaltam mi legyen az ajándék számára és rájöttem, hogy nagyon sokat biciklizik, főleg tavasszal-nyáron. A fiúk eléggé digitális beállítottságúak, oda vannak a számítógépükért, az okos tv-től kezdve mindenféle tudományos szerkezetért, ezért arra gondoltam, hogy mi lenne, ha a biciklijén is komputer lenne. Sigma márkájút választottam, ami kicsit ismerős is számomra, gondoltam elég jó minőségű lehet. Vezeték nélküli. Az adatokat úgy lehet megadni, vagyis onnan tudja meghatározni a sebességet és egyebet, hogy megadjuk a kerék méretet. Méri a sebességet, távolságot, összesen megtett utat, időt mutat és még hasonló biciklizéshez való adatok. Az Öcsém meg van elégedve vele.

E-mag oldala : https://www.emag.hu/
Facebook oldalam : https://www.facebook.com/glitterpinky1/





Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...