Látogatók

2017. január 15., vasárnap

Gyros

Sokak kedvence a Gyros és nem mindig tehetjük meg, hogy beüljünk egy kajáldába megenni egyet, így otthon is elkészíthető. Mi is sokat csináljuk, mert egyszerű és gyors. Mi csirkemellből szoktuk. A tzaziki salátát szeretjük hozzá a legjobban.





Veszünk egy csirkemellet és kisebb csíkokra/kockákra vágjuk. Bepácoljuk gyros fűszerrel és hagyjuk kicsit állni.







Tzaziki salátaport elkeverem tejföllel.






A zöldségeket kockákra vágom. Bármilyen zöldség lehet, amit szeretünk. Én paradicsomot, paprikát és uborkát szoktam bele rakni.






Belekeverem a zöldséget a tzaziki alapba.






A húst olajon felteszem párolni.





Krumplit szalmára vágok. Olajba megsütöm.







Amikor a csirkemell megpuhult, kiszedem papírtörlőre, hogy lecsepegjen az olaj.







A sült krumplit is kiszedjük papírtörlőre.






Valaki egymás mellé teszi, én egymás tetejére pakolom és imádom, ahogy összefolyik, összekeveredik. Jó étvágyat hozzá!










Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...