Látogatók

2015. február 24., kedd

Vásár

Szokott a faluban vásár lenni, minden féle olcsóság, legtöbbször rossz minőségű. de lehet jó dolgokat is találni közöttük. Főleg háztartási cuccok vannak meg kerti szerszám, ilyesmi. De egy-két jobb ruha is feltűnik közöttük.Szinte hetente szokott lenni és van, hogy egy héten kétszer is jön különféle vásáros.






Könnyebb az élet, ha van fokhagyma törőnk. Én legalábbis ehhez szoktam hozzá. A közeoén pedig diótörő van.






Egy nagyon jó pulcsit találtam. Nagyon puha, tipikus téli stílusú. Az eleje rövidebb, a hátulja hosszabb , valószínű My77 koppintás, a Pamella meg 
gondolom Hódi Pamelát szeretné jelképzni, de mindegy is, nem a márkára utazom, hanem a csinos darabokra. 1990 ft volt, annyiért megérte.






Nyuszimnak szerettem volna egy hámot, mivel jó idő van, ki lehet vinni a szabadba, de túl nagy lett neki, úgyhogy másik után kellett nézzek, ami kimondottan nyúl hám.






Szigetelőszalag minden háznál kell :D





Hiányzott a konyhámból a zöldség szeletelő, amivel levesbe répát, gyökeret szeletelek.






Ez nagyon jó bicikli lámba, bárhova fel lehet akasztani, eső álló, de viszont képes hamar tönkremenni.






Gyűjtögetem a varró készletem. Most egy biztosító tű készlettel bővítettem.






Tök jó ötlet, hogy linóleum meg tapéta helyett tegyünk hő és víz álló matricát a tűzhely mögé/mellé a falra. Jól mutat és könnyen tisztítható.






Ezt már egy ilyen "bérelj polcot és add el a cuccaid" üzletben vettem. 1700 ft-ért 2 db Ikeás sötétítő van benne, ami tökéletesen illik a nappali ablakaira.






Ez is egy ilyen üzletből való. 1200 ft-ért nemsok helyen találsz gimnasztikai labdát. Én ezen is szoktam eddzeni, javítja a tartást, leveszi a hátról és a gerincről a súlyt és a lábat is erősítí a rugózással.










Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...