Látogatók

2015. február 27., péntek

100 ft-os vásárlás

Én szeretem a 100 ft-os üzleteket, akárki akármit mond. Ha jó nagy üzlet, akkor tele van mindenféle hasznos cuccal és jó nagy smink állvánnyal.







Tácán reggelizni, tálcán vacsorázni és néha ebédelni. Tálcákból nem elég egy, legyen nagy, kicsi, kerek...






Műanyag tálakból sem elég sose, mindenféle méret elfér egy konyhában.






A Kallos termékekről pozitív véleményem van. Nagyon jó hajpakolása van. Majd kiderül, hogy a hajvégápoló mennyire bizonyul jónak.






Természetesen Signal fogkrém, mert mással nem vagyok hajlandó fogat mosni.






Egy körömreszelőhöz mégegy járt,így volt 290 ft. Szeretem az erős típusúakat, amit a műkörmösök is használnak, a csini kis díszesek semmit sem érnek.






A bejárati ajtóhoz szerettem volna nagyobb szőnyeget, hogy ne topogják össze a parkettát. A rongy szőnyeg nagyon megtetszett, de ilyen 3-4 ezer ft-okért lehetett errefelé kapni. Ebben a 100-asban viszint 1390 ft volt. Úgyhogy jól jártam.






Megint a körömlakkok megszállotja lettem, így gyűjtöm őket lelkesen megint. Ebből a Lora-ból bármelyik szín 290 ft/3 db. Majd letesztelem őket a következő időszakban.






Nem szeretem a fehér felmosó fejeket, mert csúnyábban meglátszik rajta a kosz, mint a színesen. Főleg a rongy típusúakat, mert hullajtja a szálait. Most ezt a Domet fejet néztem ki, biztos jó lesz. 290 ft volt.










Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...