Látogatók

2015. február 18., szerda

DM vásárlás

Már egy ideje tartogatom ezt a bejegyzést, hogy megírom, de mindig elmarad. Sok a dolog az életben. Árakat sem tudok már írni, de ha utánanéztek, biztos megtaláljátok.





Balea kókusz-nektarin dezodor
Nagyon jó illatai vannak a Balea termékeinek és szeretem ezt a márkát. Nagyon kellemes illata van ennek a kókuszos-nektarin keveréknek. Mint egy Bounty szelet.Még nem használom, csak utántöltésnek vettem, de biztos hatásos lesz.






Balea arclemosó gél
Vitamin koktéllal,grapefruit illattal, minden bőrtípusra. Vitamin alatt a C és B5 vitamint értik. Naponta kb 2x használható, reggel és este. Még ezt sem próbáltam,de az illata jó és ilyen szemcsék vannak benne, szóval egy kis arcradírozó funkciója is van. 150 ml.






Imádom az illatos dolgokat, főleg ezt az Air Wick almás légfrissítőjét. Már el is fogyott, szóval pótolnom kell. Az egész nappalit elárasztja az almás illatával, mintha épp alma szószt főznék.






Nagyon nem akar nőni a hajam, vagy csak én nem veszem észre. De én jó hosszút szeretnék. Így hát hallottam, hogy a koffein jót tesz és megindítja a növekedést. Találtam is koffeines hajápolót, ez a Schwarzkopf hajápoló spray-t. Már több, mint egy hónapja használom, heti 2x, hajmosás után. Gyenge, vékonyszálú hajra ajánlják, amilyen nekem is van. Fito-koffein komplex-et tartalmaz és fésülés könnyítő hatása van. Intenzív ápoló fehérjét is tartalmaz, ami pótolja a haj elvesztett fehérjéit. Erősebbé és dúsabbá varázsolja a hajat. Hát, majd meglátjuk. 200 ml.






Egy ideje kiakartam próbálni a tusolás közbeni tusfürdőt és rászántam magam a vételére. A Baleát választottam, ami nem rossz vétel, mert a Joy magazinban benne volt a Top 3 közönség kedvencben. Ha jól emlékszem, akkor 1. lett...Vagy nem? Na, mindegy, a lényeg, hogy jó terméknek választották. Télleg puhává teszi a bőrt, de nekem így télire kevés. Használnom kell normális testápolót is, mert csak kiszáradok. Ami tetszik benne, az, hogy jó nagy kiszerelés, szóval sokáig elég lesz. Most nincs épp a közelben, hogy leírjam hány ml, de ha találkoztok vele az üzletben, akkor látjátok, hogy végre sokat kapunk, jó áron. Szóval megéri.






És egy újabb Balea termék. Lassan már mindenem ebből a márkából áll. De nem is baj. Ez egy arclemosó tonik. Kifejezetten sminkeltávolításra alkalmasat kerestem, mivel hétfőtől péntekig dolgozom és sminkelem magam, így fontos, hogy minden nap tiszta arcbőrrel feküdjek le. Ami nagyon jó benne, hogy nem az az erős, szagos tonik, hanem illatos és kellemes, nem fulladozik tőle az ember. Amúgy sminklemosás terén nagyon szemezgetek a micellás vízzel. Multkor majdnem vettem is, de aztán meggondoltam magam. Na, majd legközelebb.






Egyszerűen nagyszerűek a Balea tusfürdői. Rengeteg illatban van és mind istenien kellemes. Trendi, színes flakonokban, kedved kap hozzá az ember. Én most a cseresznyéset választottam.








Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...