Látogatók

2014. január 4., szombat

Kedvenc sorozataim

Bemutatom milyen sorozatokat nézek mostanában.





Először kezdem azokkal, amiket a tv-ben nézek:





Szeretők és Riválisok







A sorozat 4 lányról szól, akik a részek alatt barátnőkké válnak. Mind a négyüknek különböző problémái vannak az életben. A sorozat még felhoz pár témát is , mint az AIDS, az alkohol. És persze vannak emberek, akik mindig keresztbe tesznek és bosszút akarnak állni.





Rubi, az elbűvölő szörnyeteg







Rubi szegénységben nőtt fel és ki akar törni belőle. Ezért igaz szerelmét elhagyja és lenyúlja a legjobb barátnője vőlegényét. De az élet ezután sem lesz egyszerű számára. Míg a pénzt megkapta, végül a szerelmet is meg akarja. 





Édes élet







Imádom a reality show-kat. Ez a műsor sztárok hétköznapjait mutatja be. Pl: Győzike, Berki-Hódi, LL Junior. Szerintem nagyon jó, én szeretem.





Éjjel-Nappal Budapest







Budapesten élő fiatalokról szól, akik buliznak, piálnak, szexelnek, balhéznak, összevesznek, kibékülnek. Én ezt is nagyon szeretem. Van pár karakter, akit nem szeretek, de Lali a kedvencem és Rita.





Barátok közt







Mióta elindult az első rész, vagyis 7 éves korom óta nézem. Már 15 éve. És nem lehet leszokni róla.





Ezel - Bosszú mindhalálig







Van egy srác, Ömer, akit a barátai és a szerelme átvernek és börtönbe juttatnak.  Ömer a börtönben összeismerkedik egy nagyhatalmú bűnözővel, aki felkarolja. Egy börtöntűz következtében Ömernek megsérül az arca és Ramiz átalakíttatja az arcát és a hangját és felkészíti arra, hogy visszatérjen bosszútállni a nőn , akit szeret és a barátainak hitt embereken. Imádom a bosszúállós sorozatokat. Nagyon jól meg lett csinálva. A törökök nagyon nagyot alkotnak a sorozatok világában. 




És most jöjjenek azok, amit interneten nézek:



Pretty Little Liars







5 barátnő közül az egyik eltűnik egy éjjelen. Állítólag megtalálják a holttestét, de a csajok nem biztosak benne, hogy meghalt. Egy titokzatos A nevezetű személy üzeneteket küldözget a lányoknak, fenyegetőzik és utasításokat ad nekik. Folyton keresztbe tesz a csajoknak és veszélybe sodorja őket. Sok benne a rejtély, az izgalom, néha kicsit félelmetes is. Most ezt a sorozatot szeretem a legjobban. A 3. évadnál tartok.





The Walking Dead







Rick egy korházban ébred egyedül. Furcsa dolgokat fedez fel, az utcák üresek. Míg rájön, hogy a világ kicsit megváltozott amíg kómában volt. Néhány emberrel összeverődve elkezdi keresni a családját és felveszik a harcot a zombik ellen a túlélésért. Amikor elkezdtem nézni, egyszerűen nem tudtam leállni vele. Eddig nemnagyon érdekeltek a zombik, de ezután a sorozat után jobban megnézem a zombis filmeket is. 

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...