Látogatók

2013. július 3., szerda

Nyuszis dolgok

Van egy 4 hónapos kan nyuszim. Beni. Nagyon eleven, aranyos és szeretni való. Imádok rá költeni, gondoskodni róla. Vettem neki pár dolgot a kisállatkereskedésben és Tesco-ban is.




Először is kellett neki egy kis tál, amit fel lehet akasztani a ketrecre. A legkisebbet vettem, de már nagyobb kell, mert lassan nem fér bele a fejecskéje. 






3 hónap alatt annyi az itatónak, szétrágta. De ebből is nagyobbat akarok majd venni.






Panzi kisállat eledelt szoktam venni neki. Nagyon szereti. Valamikor nem eszi meg belőle a kukoricát, de valamikor igen. Keverni szoktam más táppal és gabonával is.






Kipróbáltam az almás csemegét, hogy mennyire tetszik-e neki. Az első rúd nemnagyon érdekelte. Csak szétbontotta. A másodikat már eszegette.






Végre egy kis játék a nyuszinak. Bár hamar kiélte magát rajta. De olyan aranyos volt, ahogy rázta, mint egy kutya.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...