Látogatók

2013. július 12., péntek

Rendelések

Nem csak vásárolni menni szeretek, hanem netről, katalógusból rendelni is. Nagyobb öröm, amikor postán megkapod. Mostanában Vateráról, Avonból és egy Facebook oldalról szoktam rendelni. 




Avonból ezt a testradírt rendeltem. Az enyém, kakaós, fogyóban van. Ez trópusi illatú. 200 ml kiszerelés. 






Vateráról ezt a borítéktáskát rendeltem Kisvacak nevű felhasználótól. Már rendeltem tőle egy órát. Be kellett szereznem nekem is egy ilyen tatyót. Nagyon tetszik. 






Mióta megvan az első okostelefonom , rákaptam a különféle tokokra. A Keep Calm...-os az egyik, amit muszáj volt megrendelnem. Ez műanyagból van. De szerintem nagyon jó. 






A másik tok, amit rendeltem, természetesen pillangós. Ez szilikonos. 






Flitteres, műanyag telefon tok. Szerettem volna valami csilli-villit is. 






5 db telefon fóliát rendeltem 1100 Ft-ért.











Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...