Látogatók

2013. június 28., péntek

Háda

Nyáron sokkal jobban szeretek vásárolni, mint télen. Imádom a nyári rucikat. Múlt hónapban és most is voltam Hádában. Egyszerűen isteni ruhákat lehet találni. Nem szakadt, nem kopott. Valamelyiken még ott van az eredeti címke is. 



Állatmintás overall. Ennek igaz el volt szakadva az egyik pántja, de nem vészes. 1499 Ft.






Szeretem, az ilyen csajos motívumú ruhákat. 1299 Ft.






Végre van egy csini, virágmintás szoknyám. 1799 Ft.






Szintén egy csajos póló. 1499 Ft.






Egy másik rövidebb szoknya, állatmintásban. Ilyen hagymaszoknya típusú. 1499 Ft.






Rózsaszín overall. 1999 Ft.






Nagyon megtetszettek a disney mesefigurás pólók. Be is mertem szerezni kettőt. Az egyik ez a Daisy kacsás. 1799 Ft.






Ha valami pillangós és kicsit is jól néz ki, akkor tuti, hogy megveszem. Ez is egész jól néz ki. 1499 Ft.






Megint egy pillangós, csak rózsaszínben. 1299 Ft.






Disney-s felső Minnie egeresben. 1499 Ft.






Nagyon megtetszett ez a trikó. Ilyen batikolt stílusú. 1299 Ft.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...