Látogatók

2013. június 6., csütörtök

Ruha, cipő

Mondanám, hogy fel kellett kicsit frissíteni a nyári ruhatáram, de a nyár még sehol. Még mindig sportcipőben és tavaszi kabátban járunk. 







Átmeneti időre vettem ezt a cipőt, hogy ne csak csizmában járkáljak az esőben, hanem legyen egy csajosabb cipőm. 1500 Ft.







Kaptam ezt a cipőt , mert állítólag kényelmes és gyakorlaton ebbe vagyok, hogy bírja, a jövést-menést. Tényleg jobban bírom egyébként. Szóval jó cipő. 4200 Ft.






Nyílt a városban egy új turi, amit mini Hádának nevezek, mert márkás ruhákat lehet kapni. Ott vettem ezt a tunikát. Tetszik, hogy ilyen arany-bézs színű. 800 Ft.






Újítottam a zoknijaim is. 180 Ft/db.






Ajándékba kaptam az üzlettől ezt a 2 tollat.






Azt hiszem megtaláltam ballagásra a ruhám. Ez egy mini ruha, de cicanacit, harisnyát is lehet alá húzni. 900 Ft.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...