Látogatók

2012. február 9., csütörtök

Sárga köröm extrákkal

Mostanában egyre többet alkotok a körmön. Már nemcsak simán lakkozom,de variálok többféle lakkot vagy díszítek. A mai alkotásom igen egyszerű.










Az első képen csillagokkal díszítettem a körmöm, a másodikon virágokkal.










1. lépés: Ezzel a sárgás lakkal kentem le a körmöm 2 rétegben. Ez a Coral 13-as árnyalat.










2. lépés: A hüvelykujjaimra ezeket a díszítő elemeket használtam. 










3. lépés: CR 106. Rákentem ezt a lila csillámporokat, arany-lila flittereket tartalmazó lakkot.










4. lépés: Fedő lakként ezt a Lady Rose áttetsző körömlakkot használtam. A hüvelykujjam többször lekentem vele,hogy a csillagok és virágok ne essenek le róla.




Ennyi lenne, ez télleg nem nehéz. A legfontosabb,hogy mindig várjuk meg,míg a körömre kent lakk megszáradjon,mielőtt rákennénk a másikat. Különben elkenődik.

Szép estét! Cupp-cupp! <3

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...