Látogatók

2012. február 17., péntek

Frizura

Próbálkozom a fonott frizurákkal. Magamnak nemigazán tudom megcsinálni. De van 1-2 egyszerűbb.









Az első,a mivel próbálkozok,az a halszálkafonás. Nem nehéz,megtanultam hogy kell,de magamnak még nem akar összejönni. Sok gyakorlás után majd sikerül.


Én ebből a videóból tanultam meg hogyan is kell elkészíteni. 










Ez tetszik a legjobban. Szintén nem tudom elkészíteni magamnak. Ez az első próbálkozásom máson. De szerintem nem lett olyan rossz. Ebből a frizura típusból van többféle,kerestem is hozzá képeket:







Elkészítése : videó







Ami még egyszerűen elkészíthető számomra, az ez a fajta fonás. Nekem nagyon tetszik,ha nagyon erőlködöm magamnak is eltudom készíteni. Jöjjön pár kép róla :







Elkészítése : videó










Ez a frizura tetszik még nagyon. Nem találtam hozzá videót,de szerintem ez sem olyan bonyolult. 









És a végére egy pár frizus videó:




Pusz!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...