Látogatók

2012. február 4., szombat

Nyalánkságok

Nem vagyok édesszájú, de néha nekem is jól esik egy kis csoki vagy valami más. És vannak,amiket napi rendszerességgel fogyasztok. A 'Nyalánkságok' 1. részében bemutatok pár dolgot,amit nagyon szeretek.









Nagyon szeretem a pezsgőtablettákat. Nem ragaszkodom egy fajtához. Ameik szimpibb,azt veszem meg. Ebéd mellé szoktam inni őket. Nem elég,hogy finomak,de még ugye vitamint is tartalmaznak. Az utóbbi 2 pezsgőtabim narancs és áfonyás volt. A narancsosat már megittam, az áfonyásból van még pár tabi.










Rászoktam a Cappucino-ra. Reggeli pirítós mellé isteni. Majdnem,mint a kakaó. Ő volt az első csomagom. Nemigazán szeretem a csokoládét. De Cappucinoba isteni finom volt. 










Imádom a gumicukrot. Semmien más cukrot nem eszek meg. Szinte mindenfélét megeszek gumicukorból. Ez volt az első alkalom,hogy kipróbáltam a Happy Cherries-t. Még most is összefut a nyál a számba tőle.










A sötét csokis Cappucino után kaptam vanílis és csoki ízűt. Ezek nem külön kis tasakokban vannak,hanem kb 5 teáskanállal kell rakni belőle forró vízbe. Látszik a vaníliásat meg is kóstoltam már. 










És végül a vacsorám. Gabonapelyhet,joghurtot vagy gyümölcsöt szoktam vacsorázni. Gabonapehelyből ez van most a polcon. Ez a kedvencem.




Egyenlőre ezek lennének a nyalánkságaim. :) Szép estét! :-*

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...