Látogatók

2013. március 22., péntek

Teák

Imádom a teákat, ha tehetem mindenféle ízűt kipróbálok. Konkrét kedvencem nincs, csak van amit nagyon szeretek és amit kevésbé. Most a gyógyteákra is rákattantam, a különféle gyógynövényekre, gyógyszer helyett érdemesebb kipróbálni. Egy-kettőnek remek hatása van. Még csak 2 gyógynövényes teám van, de szeretnék majd többet venni. A teák nem csak arra jók, hogy megigyuk őket, hanem gyulladáscsökkentő hatása is van ülőfürdő változatban. 





Szeretem a bogyós gyümölcsöket, teába is igazán finom, csak tud ám túl édes is lenni.






Ezt a kamilla teát ülőfürdőnek használtam felfázáskor. Ez már el is fogyott.






Imádom a multis italokat, nem csak üdítőben, de teában is jó. Ez a körte, alma és szilva egyveleg nagyon különleges ízt ad. 






Mostanában népszerű lett a meggy és a cseresznye is. Nekünk cseresznye ízű teánk van és erről sem tudok rosszat írni.






Persze, hogy mi is kipróbáltuk a Saga-t. Édes, finom tea, csak ajánlani tudom. Az egyik, ami van nekünk, ez a málnás-csipkebogyós ízű.






A másik Saga teánk pedig vörösáfonya ízű.







Ezt a Pickwick tea válogatást még karácsonyra kaptam és még csak egy filtert ittam meg belőle. Méghozzá a szilva-vanília és fahéj keverékeset. Szerintem elég különleges íze van ennek is. Nekem tetszett.






Ezt a kamilla teát viszont inni szoktam, megfázásra igen hasznos.


Egy újabb tea ülőfürdőzéshez.






Íme a gyógynövényes teák egyike: Csalánlevél tea. Felfázás esetén iható vagy húgyuti betegségek esetén. Viszont izületi gyulladásra is használható. Rettentően tisztítja a szervezetet, úgyhogy aki ilyet iszik, az maradjon egész nap otthon. :D





A másik gyógynövényes tea a : citromfű levél. Feszültség, nyugtalanság és ingerlékenység esetén iható. Hatásos is nagyon. Szerencsére csak párszor ittam. Emésztési panaszokra és gyomorgörcsre is ajánlott.

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...