Látogatók

2013. március 1., péntek

Tavasz

Végre itt a tavasz. Már nagyon vártam. Bár még borongós az idő, napról-napra egyre jobb lesz és megérezzük a tavasz szelét, illatát. Hogy mit szeretek a tavaszban? Először is a szülinapom. Bár nem jó érzés, hogy öregszem, de azért meg kell ünnepelni és évről-évre egyre jobbak a szülinapjaim. Sok közeli családtagomnak is tavasszal van a szülinapja. A 2. a jó idő. Imádom, amikor kellemes meleg van, de még nem nyári ruhás, én bőrkabátos időnek szoktam hívni. Felveszünk egy vékony felsőt, nadrágot, tavaszi cipőt vagy már szandát és csak egy bőrkabát van a pólón. Ez még csak április vége felétől szokott így lenni. De nem lennék szomorú, ha már ebben a hónapban is így kellene öltözni. Hoztam pár tavaszköszöntő képet:














Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...