Látogatók

2012. november 23., péntek

Téli kedvenceim 1.

Hosszú ujjú felsők:



Nagyon fázós vagyok, nem szeretek télen pólókba, rövid ujjúkba járni, csak, ha szórakozni megyek. Nincs túl sok téli felsőm, de van köztük pár, amit különösen szeretek viselni. Többségük kínaiból van vagy leértékelve vettem. 





Fekete, sárga bogyókkal és kövekkel díszített felső. Télen hordott legtöbb színem a fekete, fehér és a rózsaszín. Hozzájuk van a legtöbb pulóverem is. Ez egy egyszerű anyagú, könnyed felső. Kaptam, árát nem tudom.






Sárga, pillangós felső. Szinte minden cuccomban található legalább egy pillangós. A sárga nem az én színem, de így pillangóval máris jobban néz ki. Ezt is kaptam.






Sárga felső, fekete virág mintákkal. Nekem ez egy nagyon szép felső. Olyan, mintha csipke mintás lenne messzebbről nézve. Könnyed, vékony anyaga van. Leértékelten vettem, kb. 1000 Ft-ért.






Rózsaszín felső, arany-ezüst kövekkel és arany csíkokkal díszítve. A rózsaszín pólójaim közül ő a kedvencem. Többségüket kaptam, így ezt is.






Fekete felső, mintával és kövekkel. Ezt most kaptam, Öcsém szülinapján, hogy én is kapjak valamit. Nekem nagyon tetszik és külön örülök, hogy fekete. 






Fehér, köves felső. Csilli-villi és igazán csajos. Az Invázióban vettem, 1500 Ft-ért. Általában nyár végén szokott olyan akció lenni, hogy minden 1500 Ft. 






És az utolsó egy zöld szintén köves felső. Csajos, mintás. Kicsit olyan sztreccses anyaga van. Ezt is kaptam.




Ennyi lett volna az 1. rész. :)

Puszi! :-*


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...