Látogatók

2012. november 30., péntek

Háda

Vasárnap Hádában jártam. Üres kézzel nem jövök ki az üzletből. Most is vettem egy pár cuccot. Mostmár ráálltak nagyon a téli dolgokra. Nagyon szeretem ezt az üzletet!!!






Nem akartam az idén már több pulóvert venni,mert tele van vele már a szekrény, de ez olyan jól néz ki. Mintha új lenne. Bár ki tudja,hogy az előző tulaj mennyit hordta. Kis szőrös, téli hangulatú mellényke. Ára 1990 Ft volt.






Régóta vágytam egy ilyen köpenyre. Tök jó puha, plüss anyagú. És ráadásul rózsaszín és Hello Kitty-s. Jobbat nem is találhattam volna. Igaz, hogy a gyerek sorban találtam, de ilyenkor hasznos, hogy kamasz méreteim vannak. x) 1990 Ft volt.






Régebben gondolkoznom kellet,ha bulizni mentem,hogy milyen ruhát vegyek fel. Nemigazán voltak bulis ruháim. Nem mintha olyan sűrűn járnék bulizni. 1 évben 2-3x. :D Úgyhogy 1 évre betároltam most. Amúgy nagyon jó bulis ruhák vannak a Hádába.  Nemnagyon látszik, de a belső része, ami takar, az köldök fölé ér. És ez az átlátszó lepel, ami oldalt fel van vágva, az sokkal hosszabb. Derék alá ér. Szóval egészen kihívó felső és tuti jó. 1290 Ft volt.






Ez a ruha csodálatos!!! Annyira jó, hogy megtaláltam. Visszamentem az egyik sorhoz, mert éreztem, hogy nem néztem át jól és még vár rám valami. Hát ez volt. :) Csilli , állatmintás, mini ruha. A szoknyája ilyen hagyma szoknya típusú. Felül nyakba kötős és fekete hálós. Szív alakú kivágással. 2490 Ft volt.






Olyan aranyos ez a zokni. A turis részbe találtam. Ez teljesen új volt, még a másik cimke is rajta volt. Ágyba bújós zokninak teljesen megfelel. A másik úgyis kinyúlt már. 490 Ft volt. 






Ezt a mini rucit még előző vásárláskor vettem, csak elfelejtettem felrakni. Ezt tervezem szilveszterre felvenni. Nagyon jó csilli-villi anyaga van. Ha jól emlékszem olyan 1500 körül volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...