Látogatók

2012. március 15., csütörtök

Nyalánkságok

Újabb kedvenceim mutatom be vagy épp amit kipróbáltam.









Nesquik Duo
Jelenleg azon vagyok,hogy mindenféle gabonapelyhet kipróbáljak.Vacsira szoktam enni őket.A Duo szerintem elég finom. A fehér golyók a legfinomabbak benne. ;)










Ezt a müzli szeletet a Rossmannban kaptam akciós áron. Nekem nagyon nem jött be. Kb egy falatot ettem belőle, az íze is fura volt meg a tetején és alján olyan volt,mintha ehető papír lenne. Végén öcsém ette meg,akinek szintén nemigazán tetszett.











Snack instant leves csirkehúsleves és csípős csirke
Nekem még nagyon új,mert kb 2x ettem csípőset, simát még nem kóstoltam.A Szerelmem szoktatott rá.A csípős nagyon csípős,de valamiért pont ettől jó és finom is.Szóval a sima csak még finomabb lehet.










Mentos epres.
Tavasszal meg ősszel a köhögősebb időszakaimban mentolos cukorkákat szoktam szopogatni. Most is azt tettem volna,csak az az érdekes,hogy ez az epres Mentos nem mentolos.CSak nekem fura ez? De egyébként finom és reggelente,ha megyek valahova a buszon beveszek egyet a vércukrom szinten tartása érdekében.Úgyhogy,ha köhögés ellen nem is,erre biztos jó.










Nekem pont jó reggelire egy csomag Jó reggelt és imádom az erdei gyümölcsöt.










A pezsgőtabikat is szeretem váltogatni,mindig másmilyet veszek,iszok. Ebéd után szoktam inni 1 tabit. Ez vasat és C vitamint tartalmaz és meggy ízű. Meglepően finom.










Mony rizses csoki
Egy hónapban 1x megengedem magamnak a csokizást. Mostanában nagyon rákaptam a csokikra,pedig sosem voltam édesszájú. De persze a kilók miatt vigyázni kell vele,úgyhogy csokiból várok a jövő hónapig. Nagyon finom ez a rizses csoki. Szinte felfaltam az egészet egyszerre.




Jó nasizást! :)

:-*

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...