Látogatók

2012. március 13., kedd

Körömlakk

Körömlakk teszt




Kedvenc körömlakkom a Moyra. Nekem sokkal jobb,mint a drágább,pár száz forintos vagy pár ezres lakk. Nagyon szép színeket lehet kapni belőlük,tartósak és gyorsan száradnak. Szerettem volna egy fehér színű lakkot,de kicsit mellé nyúltam. Az üvegben világos fehér szín volt és nem is láttam ennél sötétebbet. 2 rétegben felkenve egy nagyon-nagyon halvány fehér színe van. Szinte alig látszik. Szóval önmagában nem nagy valami. Csak ,ha valaki fényt akar adni a körmének vagy egy nagyon kicsi színt,arra jó. Meg francia manikűrre is hasznosítható. 100 Ft-osban vettem,nemnagyon emlékszem az árára,de 300 és 400 Ft között van.







Puszi!



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...