Látogatók

2020. május 20., szerda

Dm rendelés

Az utóbbi időben rákaptam a DM-re. Sokkal közelebb áll a stílusomhoz, mint a Rossmann. Nekem maga az üzlet is letisztultabb, modernebb. Ezen kívül sokkal csajosabb, cukibb termékek találhatóak ott, amikhez jobban kedvet kapok. Legutóbb nem jutottam el az üzletbe, így online rendeltem.





Tesztelgetem a Balea dezodorait. Most vaníliásat használok és utánpótlásként magnólia-málnát rendeltem. Eddig nem igazán mondhatnám jó izzadásgátlónak, bár az illatuk kompenzálja,isteni mindegyiknek. De attól még nem hatnak. Úgyhogy lehet maradok a Dove-nál meg a Niveánál, ha ezek elfogytak. 

399,-





Beninek rendeltem nagyobb cumikat, mármint idősebbnek valót. Meg egyébként is amikor kell sosem találunk egyet sem, legyen elég. Azóta meg van az összes és a szoba úgy néz ki, mintha cumi eső esne naponta többször. Állkapocs fejlődést segíti ez a fajta forma. 16 hónapos kortól ajánlott, de ő már használja, neki jó. BPA mentes. Leginkább hason alszik, azért jó, hogy ilyen lapos típusó nem olyan karika fogója van, mert a karika csak zavarná. Ezért 3 hós kora óta ilyen lapost használunk.

549,-





Megleptem magam egy fürdőbombával. Félig elhasználtam már, a másik felét majd jövő hónapra tartogatom egy otthoni Spa keretében. Szépen beszínezi a vizet, citromfű illatű, ami ugye nyugtató hatású, mint a levendula.

800,- körül volt.





Én is az unikornis bálna csábításába kerültem és megvettem ezt a tusfürdőt. Szerencsém volt, ez annyira limitált kiadás, hogy már nem találtam fent az online shop-on. Körülbelül ugyanolyan árban volt, mint a többi Balea tusfürdő. Szagolgatva tubusból az illatát nem igazán tudom analizálni, de majd fürdésnél kiderül. Alig várom kipróbálhassam!

300,- körül volt.





Még egy fürdőbombát ajándékoztam magamnak, maci fejes. Legutóbb ezt használtam el. 

900,- körül volt.





Fürdőkockát is rendeltem, nekem ez újddonság. Jobban csábított a dinnye illata, ami jól érződik is. Első sorbán vegán termék, kakaó és sheavajat tartalmaz.

599,-





Megláttam ezt a terméket az oldalon és azonnal lecsaptam rá, mivel mi nagy hasznát vesszük. Eddig popsitörlővel takarítottuk a cipőnket, de ha már van direkt, erre kifejlesztett nedves törlő, akkor már próbáljuk ki.  Mindjárt 2 zacskóval rendeltem. 15 db van egyben. 

259,-





Szükségünk volt már egy új cumisüveg tisztító kefére. Nagyon aranyos, rózsaszín kefét szereztem be.

999.-





Be kellett szereznem egy alapozót, mert a jelenlegi félig van már.  Alverde terméket választottam, még sosem használtam, de árban ez volt a legkedvezőbb most. 10-es, Fair árnyalatot rendeltem, féltem, hogy sötét lesz a sápadtas, fehér bőrömhöz, de próba alatt úgy tűnt megfelelő. 

999.-





Páromnak ez az egyik tusfürdő, amit rendeltem. Gondoltam próbálja ki a szenzitív változatot is, hátha másféle hatása van.

299.-






Páromnak egy Balea Fresh tusfürdőt is rendeltem.

299.-



Az utolsó tusfürdő, amit rendeltem neki, az egy Wake Up Call. Frissítő hatása an, ugye ha reggel zuhanyzik vele, akkor felélénküljön. Védi a bőrt a kiszáradástól, hidratál.

299.-





Újra betáraztam borotvákból. A Balea borotváit szeretem, mert elég jól bírják a strapát. Többször is tudom használni, szinte csak havonta váltogatom. 2 pengés. Aloe verás és E-vitaminos a krémezőcsíkja. Könnyű használni, nem emlékszem, hogy valaha megvágtam volna vele magam.

499.-





Gondoltam kipróbálok már egy lábmaszkot, még sosem vettem, de most felkészítem a lábam a tavaszi-nyári szezonra. Nagyon olcsó, ezért 2 db-ot is vettem belőle. Makadám-dió olajat tartalmaz. Hidratál és regenerál. Eddig az egyik tasaknak a felét kentem fel este, ráhúztam a zoknit, ami lábmaszkhoz való és reggelre tényleg olyan jó sima, puha talpam lett.

99.-





A kisfiamnak már 6 foga van, úgyhogy lassan ideje elkezdeni a fogápolást. Kapott is egy fogkefét, amit kicsit nehezen fogad, csak ő teszi a szájába és rágcsálja, de ez majd alakul. Mivel fiú, zöldet és maci fejeset kapott. 6 hónapos kortól használható. A sörték lágyak, szóval nem kezdi ki az ínyét és masszírozó fej van rajta.Lenyelés gátló van rajta, a maci feje fölött egy karika, hogy ne tudja ledugni a torkán a fogkefét. Ami negatív, hogy ezt a karikát könnyen le tudja szedni róla, szóval mindenképp felügyelet mellett adjuk a kezébe.

999.-





A megszokott kis Gabi tusfürdőjét is megrendeltem. Erről sokat beszéltem és írtam már, szóval erről nem is papolok, ezt szeretjük, azt szoktuk meg, ez az ő kis esti szuszi illata.

849.-





Ahogy cumiból, úgy kiskanálból sem elég soha. Ezért vettem egy 5 db-os szettet. 4 hónapos kortól használható.

399.-





Nagyon kiváló ötlet ezek az éjszakai cumik, hisz világítanak és nem csak én, hanem a fiam is megtalálja éjszaka. Ebből 2 db van. 3-as méretű. 

549.-





Beninek is szüksége van a testápolásra, akár télen, akár nyáron, így rendeltem neki is testápolót. A Nivea Baby-t választottam, de nagyon szeretem, heti 2x bekenem a kis testét és olyan jó baba illatú.

999.-





Gondoltam kipróbálom a Gabi törlőkendőjét. Ez volt az egyetlen, ami márkás is volt meg olcsóbb kategóriájú. Semmi gondom nem volt vele, szerintem nagyon jó. 3x65 db van benne.

1499.-





Kaptam termékmintákat ajándékba. A Ziaja nagyon bevált, imádom. Egy sampon és egy hajmaszk minta volt. A mosógélt meg teát még nem próbáltam ki.






















Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...